Hyvästi Skinnarviksberget

Hyvästi Skinnarviksberget

Pidimme pienenmuotoiset jäähyväisjuhlat vanhalle asunnolle. Itseasiassa Diegon, Alicen, Francescon ja minun WhatsApp-ryhmässä Diego kirjoitti ”Raskaana oleva vaimoni himoitsee pizzaa, ellen syötä häntä kohta käy hullusti, lähdettekö mukaan” mutta kun paikaksi valittiin Pane & Vino ravintola, joka sijaitsi vanhan asunnon lähettyvillä, muokkautui ilta samalla jäähyväisjuhlaksi. Juhlat olivat ihanat. Nauroimme niin että vatsalihaksiin sattui vielä seuraavana aamuna! […]

Sunnuntaiajatuksia maanantaiaamulle

Sunnuntaiajatuksia maanantaiaamulle

Sunnuntaisin rakastan lähteä jonkun kanssa kävelylle pitkin Tukholman katuja. Voi eksyä uusille kaduille, löytää uusia kivoja paikkoja, nähdä näyttelyitä ja saada hyötyliikuntaa. Eilen löysimme Kungsträdgårdenista grilli-messut ja söimme lounaaksi grillattua lihaa ja vihanneksia, kävimme Moderna Museetin ovella mutta jono Yayoi Kusaman näyttelyyn oli niin pitkä että tein vain ostoksia museokaupassa ja ajelimme veneellä ympäri saaristoa. […]

Whiskey Tango Foxtrot

Whiskey Tango Foxtrot

Näin tänä viikonloppuna erittäin hyvän elokuvan Whiskey Tango Foxtrot nimeltään, jota tähdittää Tina Fey, Martin Freeman ja Billy Bob Thornton. Elokuva perustuu tositarinaan, Kim Barker nimiseen toimittajaan, joka elämäänsä tylsistyneenä päättää lähteä Afganistaniin raportoimaan sotaan liittyvistä aiheista. Sillä elokuva on Tina Feyn tuottama ja tähdittämä voi varmaan ymmärtää, että elokuvassa on paljon sydämellistä komediaa. Suosittelen.