Hyvästi Skinnarviksberget
Pidimme pienenmuotoiset jäähyväisjuhlat vanhalle asunnolle. Itseasiassa Diegon, Alicen, Francescon ja minun WhatsApp-ryhmässä Diego kirjoitti ”Raskaana oleva vaimoni himoitsee pizzaa, ellen syötä häntä kohta käy hullusti, lähdettekö mukaan” mutta kun paikaksi valittiin Pane & Vino ravintola, joka sijaitsi vanhan asunnon lähettyvillä, muokkautui ilta samalla jäähyväisjuhlaksi. Juhlat olivat ihanat. Nauroimme niin että vatsalihaksiin sattui vielä seuraavana aamuna! […]