Tilaa

On siivottava tilaa jotta ne asiat joita tahtoo mahtuisi tulemaan elämään. Aloitin siivouksen viime syksynä työhommissa, nyt olen onnellisesti ollut kotosalla ja saanut tehdä juuri sitä mistä pidän. Nyt olisi taas tilaa työnteolle. Rattaat siis pyörimään, tavoitteena työpaikka. Toinen siivottava asia on vanhat tavarat, komerot ja varastot. Tavaraa on taas kertynyt vaikka muutossa melko raalla kädellä sitä karsittiinkin. Se ahdistaa. Siis se että paikat pursuu turhaa kamaa. Josta mielellään hankkiutuisi eroon. Otin siis itseäni niskasta ja talutin paikalliselle kirppikselle ja varasin pöydän. Tänään sitten kippasin kaiken ylimääräisen sinne. Siellä ne nyt odottaa jos joku muu tykkäisi niistä enemmän kuin minä.

Paljon raivattavaa on vielä, tästä on hyvä jatkaa. Vapauttavaa päästä turhasta eroon. Olen myös huomannut tämän koskevan kaikkea elämässä. Miksi tehdä jotain sellaista josta ei nauti. Tai tuhlata energiaa johonkin sellaiseen ihmiseen joka vie energiasi? Tottahan toki tylsiäkin juttuja on välillä pakko tehdä, mutta joku innostava päämäärä niilläkin pitää kyllä olla. Vaikka sitten se palkkapäivä.

Nyt siirryn takaisin varastoon etsimään vielä sitä turhaa ja tarpeetonta.

Suhteet Oma elämä Mieli Työ