Lilyn mainoshässäkkä – muuttaako vai ei?

Lilyn huonosti sijoitettu, kökköinen mainonta on herättänyt runsasta keskustelua ja ärtyneitä reaktioita. Sekä ensimmäisen että toisen aihetta koskevan Toimituksen tiedotteen kommenteissa monet bloggaajat kertovat jo vaihtaneensa alustaa tai harkitsevansa sitä.

Syystäkin. Nykyisen kaltainen silppumainonta tekee Lilystä visuaaliselta ilmeeltään krääsäsaitin, jossa viihdyn itsekin entistä huonommin.

En ole itse mikään visuvelho, joten olen tähän asti tykännyt raikkaasta ja yksinkertaisesta ilmeestä, jonka olen saanut hopeatarjottimella. Noh, olemme saaneet sanoa sille heipparallaa ja tervemenoa. 

Olen itse hengaillut lähinnä täällä ja seuraillut Lilyn ulkopuolisia blogeja vain satunnaisesti. Yhteisöllisen blogialustan ulkopuolella on varmasti vaikeampaa saada kyytiin sattumalta blogiin osuvia lukijoita. 

En edes tiedä, että mihin blogini siirtäisin. WordPressiin? Olen ihan pihalla siitä, että mikä voisi olla juuri minulle sopiva alusta. Ehkä olisi myös viimein aika lisätä blogi Blogloviniin ynnä muihin ja vaihtaa samalla maisemaa.

Blogi täytti viime viikolla kaksi vuotta ja sehän tarkoittaa myös kahta vuotta meidän muuttopäätöksestä. Semmoinen taitaa olla edessä blogillakin. Ihan aluksi pitää ryhtyä etsimään uutta osoitetta. Katsellaan 🙂

puheenaiheet ajattelin-tanaan