Ryhtiliike sokerihiirelle

Hey girl

Olen pitkään luistanut ruokavalion suhteen omista periaatteista. Syön kyllä pääosin terveellisesti. Paljon marjoja, kasviksia ja hedelmiä, sekä hyvälaatuista proteiinia ja rasvaa...mutta ne herkut!

Sokerilakko unohtui viime vuoden puolella, ja sanotaanko että olen syönyt lakon aikana syömättä jääneet herkut moninkertaisesti. Itsehillintä on välillä ihan hukassa. Mä en ole makean tai suolaisen ystävä, vaan makean sekä suolaisen ystävä. Kinuski on täydellinen suolaisen ja makean liitto.

Nyt kun aletaan tunnustamaan niin kerrotaan sitten kaikki synnit: suklaata olen syönyt lähes päivittäin (lue päivittäin), pizzaa tai sipsejä joka viikko, maistellut välillä jäätelöä ja pullaa...siis ihan hävytöntä :D. Tämän kaiken brändään itselleni elämästä nauttimiseksi.

Haluan siihen muutoksen. Muistelen kokoajan sitä miten hyvä fiilis mulla oli sokerilakolla. Vaikka en aio tehdä mitää tiukkaa kuuria nyt, haluan silti katkaista tämän pupeltamisen kierteen. Eli järkevöittää ruokailurytmin ja karsia turhat herkut ruokavaliosta.

Lisäksi muutan hieman treenirutiinia lisäten aerobista ja painoilla tehtävää treeniä joogan rinnalle.

Aamut aion aloittaa erilaisilla puuroilla ja tuorepuuroilla. Välipalaksi otan hedelmiä ja pähkinöitä. Lounas on kasvis ja proteiinipanotteinen. Illalla syön vielä protskua, kasviksia ja hedelmän.

Katsotaan miten tämä lähtee käyntiin.

Haluaako kukaan kuulla viikottaista yhteenvetoa siitä miten hommat sujuu?

Kommentoi