Välipalavaihtoehtoja

Hey girl

Tehdessäni tätä "ryhtiliikettä" ja sokerin määrän vähentämistä ruokavaliostani, olen etsinyt parempia vaihtoehtoja iltapäivään, kun se suklaa mihin mielelläni turvautuisin.

En ole mikään makeutusaineiden fani, joten monet protskupatukat yms. eivät ole vaihtoehto. 

Joten mitä siis?

Proteiinipallot on mulle uusi, hauska tuttavuus. Niitä on kahta makua, sitruuna-pistaasipähkinä ja gojimarja-kookos. Ne sopii vegaanista, vehnätöntä ja maidotonta ruokavaliota noudattaville. Proteiinin lähteenä on herne- ja riisiproteiini. Nämä pitää vaan muistaa nauttia vuorokauden sisällä avaamisesta. Näillä lähtee pieni nälkä hyvin, pallot ovat todella tuhtia tavaraa.

Pulsinin protskupatukka on mulle uutuus, mutta tainnut olla kaupoissa jo tovin. Ihmettelin kun myyjä kehui tätä patukkaa kassalla, ja ajattelin että voiko se olla noin hyvä. Mutta se on. Koostumus on fudgemainen, ja protskupatukaksi tämä on todella hyvä. Makeutuksena on käytetty xylitolia mikä on mulle ihan ok. Tämäkin sopii vegaanista, gluteenitonta ja maidotonta ruokavaliota noudattaville. 

Leaderin Raw choco-patukka on varattu todella tiukkoihin hetkiin. Tämän lasken jo ihan herkuksi, vaikka se 70% kaakaopitoisuutensa ansiosta onkin vähän terveellisempi herkku. Tässä marjat sopivat täydellisesti tumman suklaan kanssa yhteen. Näitäkin kannattaa kassinpohjalla pitää muutama.

Kommentit

Lilies
Lilies & Life

Pulsinit on niin hyviä! Taitaa nytkin löytyä laukusta juurikin toi vanilla choc chip :P

Pitääpä kokeilla noita proteiinipalloja :)

MarikaJohannaP
Hey girl

Pulsinit on kyllä ihan mahtavia :)! Protskupallot on kyllä hyviä kun pääsee yli niiden ulkoasusta :).

Yhtä sirkusta!

Toi kiinnostaa makuna -> gojimarja-kookos. Pelkään tai ajattelen aina, että noissa proteiinijutuissa on paljon kaloreita, siksi en niitä ole käyttänyt/maistanut.

MarikaJohannaP
Hey girl

Kannattaa maistaa, noissa on kaikki hyvää tekeviä kaloreita :).

Kommentoi