Well, hello 2016!

2015 oli huikea. 2016 tulee olemaan vähintään yhtä antoisa!

Koska vuodenvaihde herättää minussa aina tarpeen pysähtyä ja miettiä mennyttä vuotta, aloin selailla eilen valokuvia. 2015 oli erittäin työpainotteinen. Bloggaaminen ei helpota asiaa, sillä ”vapaa-aikakin” menee tietyllä tapaa töiden parissa. Hassua kyllä, samalla kun tajuan olleeni oikeastaan koko ajan töissä, olen myös pitänyt enemmän vapaata kuin koskaan. En ole yrittäjä, jota pitää patistaa kahdeksan tunnin työpäivän jälkeen kotiin tai pitämään edes pari päivää talvilomaa – ehei – lomaa on tullut pidettyä varmaan tuplaten! Siinä vain tuppaa käymään niin, että vaikka matkustaisi maapallon toiselle puolelle, työ seuraa perässä.

Ehkä ristiriitainen tilanne kreisien työtuntien puolesta puhuvien faktojen ja oman, melko levänneen ja leppoisan, olotilani välillä kiteytyy siihen, että vuonna 2015 sain olla niin onnekkaassa asemassa, etten kokenut työtäni työksi. Maailman voimille myös iso kiitos siitä, että suurempia vastoinkäymisiä ei viime vuonna tullut vastaan. Toki olen myös luonteeltani sellainen, että en vain yksinkertaisesti muista niitä huonoja juttuja kovin pitkään – viime vuonna kuitenkaan tuota äärimmäisen tehokasta itsensäsuojelumenetelmää ei onneksi juuri tarvittu.

Mutta tehokas ja samalla leppoisa vuosi 2016 – tämä jos jokin on tavoitteeni myös alkaneelle vuodelle.

IMG_20151231_114641.jpg

Maisemarikas työvuoteni

IMG_20151231_121032.jpg

Löysin myös intohimoni – kampaukset!

Tänään olen varannut itselleni aikaa asetella uomiinsa ajatuksia seuraavalle vuodelle. Muutama ajatus on muhinut takaraivossa jo pidempään, joten niihin tulette varmasti törmäämään yllättävänkin pian.

Hymyä ja iloa, isoja tavoitteita ja suloisia haaveita siis sinne ruutujen toisellekin puolelle! Me törmätään varmasti taas pian 😉

-Meeri

Kauneus Oma elämä Hiukset Työ

Kampaajien 3 kovinta hiuslakkasuositusta

Seurasin taannoin FB:n kampaajien omassa ryhmässä keskustelua, jossa pyydettiin kampaajia listaamaan omat suosikkinsa erittäin pitävien hiuslakkojen joukosta. Listalta alkoi peukutusten myötä nousta esiin kolme timanttista putelia, joten pyysin lupaa julkistaa ne teille. Kukapa ei villeihin uuden vuoden juhlamenoihin kaipaisi astetta kovempaa pitoa!

Seuraavassa siis kampaajien fanittamien hiuslakkojen kärkikolmikko:

1. TIGI Masterpiece

Keräsi ylivoimaisen äänivyöryn saaden kiitosta pidosta, hedelmäisestä tuoksusta ja kiillosta. Käyttäjillä vuosikausien kokemukset ja mihinkään ei vaihdeta.

2. ID Elements kultaiset pullot

Kiri muutaman äänen päähän Tigistä saden kehuja pidostaan ja käytöstä raudan alla.

3. Sebastian Shaper -lakat

Kaikki kolme toimivat, Re-Shaper myös raudan alle. Miedot tuoksut ja hyvä pito.

Lakat.jpg

Seuraavaksi eniten peukkuja keräsivät mm. Eimin, Osiksen ja Four Reasonsin Black Edition -hiuslakat, jotka voin kaikki myös itse allekirjoittaa.

Kerrohan oma suosikki-lakkasi kommenttiboksiin!

-Meeri

Kauneus Hiukset Testit