”Kohta pääset syliin, oota vähän”
Kello soi 6.30. Aamupala, hampaiden pesu, vaatteet. Ei, en kyllä laita tätä. Siihen voi mennä räkää ja kakkaa. Kakkosfarkut ja villapaita. Saavun töihin. ”Kaks on kipeenä. Yritin saada sijaista, en saanu vielä.”Jes. Saatana. ”Onks lapsia pois?” No ei oo. Retkelle ois pitänyt lähtee. Ei pysty, liikaa lapsia yhdelle. Kerään oman ryhmäni lapset. Yksi lapsi huutaa jo, sillä on varmaan joku […]