Mamma reenaa

img_4923.jpg

On kuulkaas ollut taas aika haipakkaa, mutta ihan hyvä että välillä onkin.
M:n kummitäti käväisi epämuodollisella vierailulla.
Muodollisuuden asteesta kertonee se, että tarjolla oli haaleaa pinaattikeittoa kananmunilla, anteeksi H.

Perussiivoilin kotona, lajittelin pyykkiä, saimme verhot viimein olohuoneeseen ja tuunasin yhden takin.
Vauvauinti oli siirretty uintikisojen vuoksi sunnuntaille joten crossaamaan piti mennä aika lailla suoraan uinnista. Nappasimme vain äitini ja laukun kyytiin.

Pikaisia treenikuulumisia: Olen käynyt joka viikko 2-3 kertaa crossaamassa, painoa on lähtenyt liikunnan aktivoimisen jälkeen laskutavasta riippuen 3-4 kiloa ja olo on hieman kiinteämpi. Jaksaa jaksaa.

img_4919.jpg

Kuvat on otettu heti crossingista kotiuduttuani, kun sain lisäpainoni takaisin.
Saa tykätä hikilänteistä.

Hikoilkaahan tekin vielä valitsemallanne tavalla viikon viimeisten tuntien kunniaksi!

 

Kommentit (5)
  1. Tarkennus: Reeni kesti 45min, mutta punoitus 50min sen jälkeen. 😀

  2. Serenaan mennessä paino saa ainakin luvan alkaa 7:lla. 😉

    Kuten kuvasta näkyy, naama on 25 min reenin jälkeen punainen ja paita hikinen. Mutta onko neonvihreän (toisen) treenipaidan väriin pakko pyrkiä? :s

    Ja jos olet kerran rekisteröitynyn Lilyyn niin kipinkapin painamaan ”Seuraa palstaa”-nappia. Luet kuitenkin ja saadaan kohta 100 seuraajaa rikki. 😉

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *