52 viikkoa 23/52

Jahas, palaan taas 52-viikkoa projektin pariin. Edellinen varsinainen 52-viikkoa postaus on viikolta yhdeksäntoista eli viikot 20 ja 21 jäivät täysin välistä. Viime viikolta saatiin sentään yksi, joskaan ei kovin hääppöinen, yhteiskuva ylioppilasjuhlista. Projekti jos toinen on tosin ollut vähän retuperällä, eikä yksin blogosfäärin osalta – tätä se kevään loppurutistus teettää!

Naputtelin eilen itselleni tämän viikon työ- ja puuhalistaa. Sille näytti mahtuvan parit kaveritreffit, viisi kuntokeskuskäyntiä ja muutama lenkki, mökkeilyviikonloppu Kouvolan kupeessa, raportin vääntäminen loppuun, opinnäytetyön suunnittelutapaaminen, postailua ja HopLoppiin uskaltautuminen ensimmäistä kertaa ikinä. Hyvältä, joskin aika vauhdikkaalta, kesäkuun aloitusviikolta vaikuttaisi.

Puheenaiheet Lasten tyyli Ajattelin tänään Trendit

Jos voittaisin lotossa…

Ostaisin lapselleni kasan Soft Galleryn vaatteita. (Ja rakennuttaisin omakotitalon sekä lahjoittaisin rahaa saimaannorppien suojeluun ja tekisin aika monta muutakin asiaa, mutta se ei ollut tämän jutun pointti.) Näissä vaatteissa yhdistyy nimittäin monta asiaa, joista pidän hurjasti: Omanlaisensa piirrosjälki, monissa printeissä myös maalauksellinen fiilis, vetoavat hahmot sekä hauskat yksityiskohdat: metallivärit, kimalteella tai ompelemalla tehdyt yksityiskohdat.

Noh, suurin osa teistä lienee kuitenkin kanssani samaa mieltä siitä, että t-paidasta, oli kyseessä sitten lyhyt- tai pitkähihainen yksilö, kirpaisisi turhan kanssa maksaa viisikymmentä euroa. Käyn silti ajoittain kurkkimassa lastenvaatteiden verkkokauppoja siinä toivossa että onnistuisin löytämään jonkin himoitsemistani vaatekappaleista mystisessä superalennuksessa. Kyllä se on kaiketi todennäköisempää kuin lotossa voittaminen!

Mitäs sanotte, iskeekö pehmogallerian tyyli teihin ja kuinka paljon rahaa olette valmiita laittamaan lasten sisävaatteisiin?

Kuvat: Babyshop

 

Työ ja raha Raha Trendit