Hoot hoot eli pääsiäisen pöllöarvonta

No nyt pukkaa arvontaa, mutta sillä saralla ehtikin olla hiljaista jo pidempään. Kuten pöllöhulluuspostauksessa mainitsin, sain Playtraylta arvottavaksi KG Designin tuotteita. KG Designin tuotteita yhdistää kestävyys, värikkyys ja hauska muotoilu. Kaikki tuotteet on valmistettu silikonista.

Arvonnassa voit voittaa jonkin seuraavista pöllötuotteista:
Mr Ugglya voi käyttää koristeena, säästölippaana tai pienten tavaroiden säilytyspurkkina. Ugly-pullonkorkki sopii viini-, olut- tai mehupulloihin. Se pitää juoman oman maun pullossa ja muut maut pullon ulkopuolella. Pöllökuvioinen pöytätabletti on helppo puhdistaa eikä se värjäänny.

Voit osallistua arvontaan kommentoimalla tähän postaukseen ja kertomalla minkä tuotteen haluaisit voittaa. Kurkista saatavilla olevat värit Playtrayn verkkokaupasta ja kerro kommentissa myös väritoiveesi. Arvonta päättyy 29.4. 

P.S. Jos löydät verkkokaupasta jotain muuta ihanaa, malta hetki, myöhemmin saatat saada halajamasi edullisemmin…

Puheenaiheet Ajattelin tänään

Tiedätkö miksi leiriläinen oon?

Tässäpä teille valokuvapostikortteja pääsiäisleiriltä.

Eilisen ohjelmaan on kuulunut majoitteiden pystyttämistä ja pihakeittiön kasaamista, koirien kanssa remuamista, bofferointia, jousipyssyillä ampumista, kyykkäturnaus ja auringossa paistattelua. Tänään jokainen ikäryhmä saa juuri heille suunnattua ohjelmaa ja illemmalla järjestetään suuri pääsiäismunien etsintä, joten minun täytyy luikahtaa metsään piilottamaan rajatulle alueelle satoja pieniä suklaamunia…

Kuutti on viihtynyt muuten erinomaisesti, mutta päiväunille oli vaikeaa nukahtaa vieraassa saunatuvassa. Yöunille nukahtaminen kävikin jo paljon kivuttomammin. Lapselle on riittänyt hoitajia ja sylejä. Toisaalta tällä on riittänyt hommaa koirien jahtaamisessa, kepeillä leikkimisessä ja ympäristön tutkimisessa siinä määrin, ettei hän ole paljoakaan malttanut oleskella kenekään sylissä.

Kun olen saanut seurata, miten mukavaa lapsella on, en ole katunut yhtään sitä että päätin ottaa lapsen leirille mukaan ja viettää yhteistä aikaa sen sijaan että lapsi lähtisi isovanhempiensa kanssa mökille. Sitäkin vaihtoehtoa nimittäin tarjottiin, mutta harjoittelun ja muiden (opiskelu)hommien vuoksi vähiin jääneen yhteinen ajan vuoksi halusin viettää pitkän viikonlopun yhdessä lapsen kanssa.

Leiripaikka on osoittautunut kompaktiksi ja viihtyisäksi. Miesparkani joutuu tosin nukkumaan laavussa, sillä koiria ei saa viedä sisätiloihin. Häntä varmaan harmittaa hurjasti ettei hän joudu kuunteleman lapsen yöheräilyjä tai aikaisen aamun hulinoita vaan hän saa nukkua omassa ylhäisyydessään ainakin aamupalaan asti. Ja lämmintä, sitä täällä tosiaan on ollut. Kelin puolesta on vallinnut ajoittain, auringon paistaessa, melkeinpä kesäleiritunnelma.

Täytyy vielä kertoa lopuksi päivän hyvän mielen juttu:
Olen ohjannut yhdessä partioryhmää muutaman vuoden ja ollut sittemmin erinäisten partiotapahtumien puitteissa tekemisissä erään partionjohtajakollegan kanssa. Hän lähti eilen hakemaan Keravalle unohtuneita tavaroita ja ehdin sanomaan, että jos hän sattu käymään kaupassa samalla niin…

Siinä vaiheessa tämä kollegani kaivoi autonsa jalkatilasta avaamattoman pepsipullon ja ojensi sen minulle todeten hankkineensa pullon varta vasiten minua varten jo edellisellä kauppareissulla. Kun kuulemma kuitenkin tilaisin sellaisen jossain vaiheessa. Ehkä olen ennalta-arvattava, mutta ajatus oli joka tapauksessa erinomainen. Eli kiitoksia vain S!

 

Puheenaiheet Lasten tyyli Ajattelin tänään Höpsöä