Vielä kerran Aussie ja pika-arvonta

Sainpas käsiini sen ”Aussie-seinän” edessä räpsäistyn yhteispotretinkin. Halusin jakaa vielä yhden juhlakurkistuksen kanssanne varsinaisen gaalapostauksen lisäksi, sillä asun värit ja kokonaisuus näkyvät mielestäni paremmin tässä kuvassa. (Jos haluatte nähdä muiden gaalavieraiden asuja tai tunnelmakuvia illalta, klikkailkaa itselle Lilyn Facebooksivujen kuvagalleriaan.)

Olkoonkin että kuvasta löytyy kaksoisleuka ja kiinni lupsahtamassa olevat silmät, siitä välittyy mielestäni kuitenkin hyvin illan henki: Ilo julhista, rupattelusta sekä mukavien ihmisten välillä sukkuloinnista, hyvästä seurasta, ruoasta ja juomasta.

Pienen irtioton jälkeen jaksaa taas pitkään, vaikka arki onkin alkanut räkänenineen, aikaisine aamuineen ja uhmakohtauksineen. Juhlat on nyt hetkeksi juhlittu ja lupaan palata myös täällä blogin puolella takaisin arkeen.

P.S. Blogin Facebook-sivulla voi osallistua pieneen arvontaan vielä tämän illan. (kliketiklik)

 

Suhteet Ystävät ja perhe Suosittelen Trendit

Viisitoista

52-viikkoa kuvaprojekti, kotilöhöysasut ja erään sateisen sunnuntain välipalahetki. Siinäpä määräävät seikat, suunta ja tarkoitus näille kuville.

Nauttikaahan tekin lopusta viikonlopusta ja rakkaittenne seurasta! Minä aion käydä vielä vähän urheilemassa pitkän, lapsen kanssa tehdyn messukierroksen päätteeksi ja illaksi voisin käpertyä miehen viereen katsomaan jotain hyvää rikossarjaa.

P.S. Sain vastattua muutaman edellisen postauksen rästiin jääneisiin kommentteihin. Luen kommentit aika nopeasti, kun saan niistä sähköpostitse ilmoituksen, mutta vastaaminen venyy toisinaan, sillä en voi näpytellä vastauksia jokaisessa tilanteessa, esimerkiksi harjoittelusta käsin.

Perhe Vanhemmuus