Vääjäämättä se saavuttaa

Nimittäin ilmeisen pakollinen kevätflunssa. Tosin aamulla herätessäni ikkunasta aukeava maisema ei ollut erityisen keväinen, joten voisimmeko peruuttaa myös kevätflunssan, kiitos?

Lapsi sairastui keskiviikkona kesken päivän ja loppuviikon hän olikin toipumassa isänsä hoidossa kotosalla (pienellä perjantaisella hoitoavulla höystettynä). Kuumetta ei ollut enää perjantainakaan, mutta räkää ja kiukkua riittää edelleen hieman. Raukan kasvot ovat myös kuivaneet kaikesta niistämisestä, joten asunnossamme vaeltelee ajoittain melkoinen valkonaama. Onneksi rasvaaminen on ilmeisen hauska juttu, eikä siitä näin ollen tarvitse taistella.

Minut flunssa saavutti tänään. Treeni kulki tukkoisen oloisesti ja kotiin palattuani alkoi paleltaa ja huimata: Muutamaa tuntia myöhemmin iski kurkkukipu ja kuume. Toiveena olisi karistaa flunssa maanantaihin mennessä, sillä tuolloin minun tulisi aloittaa harjoitteluni (josta kirjoittelin täällä). Paljon teetä ja hunajaa systeemiin siis!

Josko ulkona oli märkää ja lumista ja pyörän sai salille lähtiessään kaivella esiin kinoksesta (mitä menin unohtamaan sen yöksi ulos), kotiin ehdimme onneksi laittaa Kuutin kanssa viime viikolla jo ensimmäiset pääsiäiskoristeet.

Pääsenkin ehtimisen, jaksamisen ja inspiraation salliessa koristelemaan kotia oikein urakalla, sillä pääsiäiskoristeiden yhteensopivuutta lapsen syntymäpäiväjuhlien koristeiden kanssa ei tarvitse pohtia, juhlia kun ei pidetä kotonamme.

Perjantaina sain yhden kymmenen opintopisteen laajuisen kurssin pakettiin ja toinen viiden opintopisteen laajuinen kurssikin loppui, tenttitulosta enää jännittelen. Kun syksyn puolella aloitetuista opinnoista alkaa viimein saada suoritusmerkintöjä, se tuntuu aika mukavalta. Peräti sellaiselta, että kyllä tästä vielä hyvä tulee.

Puheenaiheet Sisustus Lasten tyyli Ajattelin tänään

10 sekunnin meikkihaaste ja videopostaus

Lentoaskeleiden Rosanna haastoi minut kymmenen sekunnin meikkihaasteeseen. Päätin yhdistää haasteeseen arkimeikkituotteideni esittelyn ja noin viisi minuuttia kestävän arkimeikkini naamaan sutimisen.

Saatte kuunnella siis selitystäni videolta hieman pidemmän pätkän, vaihteluna lapsen tai eläinten hölmöilyille, joita videopostaukseni lähinnä sisältävät (tätä ennen ja myös tulevaisuudessa).

Jos jaksoitte katsoa, haluaisin saada jotain kommenttia: Olivat ne sitten mätiä kananmunia tai kohteliaita minitaputuksia, sillä kuten asiaan kuuluu, oli kohtuullisen kamalaa katsoa itseään videolta.

Haastan kaikki Kiteen ihanat naiset esittelemään oman kymmenen sekunnin meikkinsä ja lisään listaan vielä hiljattain blogimuuttaneen Annan.

 

Suhteet Oma elämä Ajattelin tänään