Arvonnan voittaja ja tulevia

Oli todella mukava lueskella kommenttejanne sisustushaaveistanne ja
-tarpeistanne arvontapostauksesta
. Sisustuspuuhaa oli moneen lähtöön: Uuden kodin omistajia ja pienten neliöiden kanssa pähkäilijöitä, säilytystiloja miettiviä ja pientä piristystä kaipaavia – kaiken kaikkiaan mielenkiintoista!

Sain arvottua K niin kuin Koti sisustuskirjan eilisiltana ja randomlukugeneraattori poimi onnekkaaksi kommentin, jonka oli jättänyt nimimerkki vivi. Voittajalle on lähetetty myös sähköpostia.

Naputtelen täällä juttuja useammassa välilehdessä rinnakkain. (Ai miten niin keskittymishäriö?) Työn alla on asiaa muun muassa yöunista, 52-viikkoa kuvat ja paikallinen taidenäyttelykokemus, puolihumoristinen arpipostaus sekä tietenkin kommentteihin vastaamista.

Palaillaan siis piakkoin!

VOIT SEURATA BLOGIA BLOGLOVINISSABLOGILISTALLAFACEBOOKISSAINSTAGRAMISSA JA PINTERESTISSÄ

Puheenaiheet Ajattelin tänään

Kesäfiiliksen nostattajista ja tyyli-inspiraatiosta

Siellä ruudun takana varmasti useampikin teistä naureskelee, että nyt se hullu horisee jo kesästä. Puolustaudun sillä, että tuleva kolmen kuukauden jakso, maaliskuusta toukokuuhun tulee olemaan opintojeni suhteen todennäköisesti kaikista rankin, sekä menneisyyteen että tulevaisuuteen peilaten.

Olenkin aloittanut (näin hiihtolomalaisena) itseni psyykkaamisen seuraavan loman ajattelulla eli käännän katseeni rentouttavana haavekuvana siintävään kesälomaan. Täysin eri asia on, miten leppoisaa opinnäytetyön repiminen kasaan päiväkodista (kolmen kuukauden!) lomaa pitävän lapsen kanssa oikeasti tulee olemaan.

Mutta se loma-ajatuksista tältä erää. Piti nimittäin alun alkaen blogata siitä, miten merihenkisten vaatteiden ilmaantuminen mainoksiin, vaaterekkeihin ja verkkokauppoihin liittyy mielestäni vääjäämättömästi kesän odotukseen. Muistan jo joskus yläasteella selanneeni postimyyntikuvastoista sivukaupalla seilorityyliä ja haistaneeni heikon suolaveden tuoksun, tunteneeni hieman tikkuisen laiturin jalkojeni alla ja nähneeni lokkien kaartelevan laivan perässä pintaan nousevien kalojen toivossa… Selvä kesän merkki!

Joten olkaapa hyvä, lähetän teille hieman loppukevään ja alkukesän fiilistä näin seilorityylikollaasien muodossa. Suomen kesän säätilojen epävakauden ja kylmien merituulien vuoksi pitäydyin pitkälti villapaita ja pitkät housut-linjalla… Ei pidä sentään liian ruusuisia kuvitelmia elätellä!

Hiuslenkki, korvakorut ja kengät: H&M / Housut, hame laukku ja paita: Lindex

Lyhyt paitat: H&M / Takki, neule ja hame: Lindex

Pikeepaita, merirosvopaita, housut ja molemmat kengät  H&M / Takki : Lindex

Housut, neule ja molemmat mekot: H&M 

P.S. Arvon SISUSTUSKIRJAn illalla

VOIT SEURATA BLOGIA BLOGLOVINISSABLOGILISTALLAFACEBOOKISSAINSTAGRAMISSA JA PINTERESTISSÄ

 

Suhteet Oma elämä Ajattelin tänään Trendit