52 viikkoa: Kuutonen

Yhteiskuvat napattiin lennosta siinä sivussa kun mies ja poika kokkailivat eilen ja minä laittauduin valmiiksi Tampereen reissua varten. Pieni pizzasuu jäi isänsä kanssa sauna-, uintireissu- ja kyläilyhommiin ja livistin itse hyvillä mielin junalle.

Nyt on ikiva palata kotiin, joskin aamumme venähti sen verran että joudun vaihtamaan junalippuni myöhempään vuoroon ja illan crossing vaihtunee iltapyöräilyyn ja myöhäiseen saliin, sillä haluan ehtiä touhuamaan lapsenkin kanssa vielä rauhassa illemmalla. Valintoja, valintoja.

VOIT SEURATA BLOGIA BLOGLOVINISSABLOGILISTALLAFACEBOOKISSAINSTAGRAMISSA JA PINTERESTISSÄ

 

Puheenaiheet Lasten tyyli Ajattelin tänään Uutiset ja yhteiskunta

Panisin.

Sanoi nörttimies™, kun kysyin mielipidettä reissuasustani. Yleisesti ottaen mies noteeraa ulkonäkööni liittyvät asiat melko harvoin ääneen. Parhaita (etu)puoliani korostavat yläosat saatetaan joskus erikseen mainita ja erityisen kauheat vaatteet tai hiusratkaisut saavat myös huomiota osakseen. Palautetta kysellessäni saan usein vastaukseksi toteamuksen, että mies kyllä ilmoittaa, jos ulkonäköni ei enää miellytä. Hyvä että sentään niin…

Satunnaiset ystävien, sukulaisten tai jopa blogin lukijoiden antamat kivat kehut ja kommentit lämmittävätkin mieltä. Ja toisinaan perusteellisen puunaamisen ja onnistuneen poseeraamisen jälkeen katson itseämi valokuvissa ja miettin, että oho, ei pöllömmän näköinen norppaemo!

Olen tutustunut blogin kautta useisiin mainiohin tyyppeihin ja tällä kertaa blogituttavuudet vievät Tampereelle viettämään laatuaikaa ihanien naisten kesken, ilman miehiä ja lapsia. Minulle tärkeä osa irtiottoja on niiden suunnitteleminen, niistä intoileminen ja asujen pohtiminen ennen varsinaista tapahtumaa tai reissua.

Vaikka tämänkertainen reissu kestää kokonaisuudessaan vain reilun vuorokauden, sain käytettyä tovin jos toisenkin kahden asuni pähkäilyyn. On ajan kanssa vaatteiden valitsemisessa, hiusten pöyhistämisessä ja hieman vahvemmin meikkaamisessa oma viehätyksensäkin. Pääsee paremmin irtautumis-olotiloihin.

Meillä lienee edessä hyvän ruoan, juoman, kenties myös tanssimisen ja varmasti nauruntäyteinen ilta. Toivottavasti teidänkin viikonloppuunne mahtuu isoja tai pieniä irtiottoja. Palaillaan pian Tampereen reissun kuvien ja kuulumisten merkeissä!

VOIT SEURATA BLOGIA BLOGLOVINISSABLOGILISTALLAFACEBOOKISSAINSTAGRAMISSA JA PINTERESTISSÄ

 

Suhteet Oma elämä Ajattelin tänään Trendit