Keltainen tammikuu

Kuvan tuotteet: H&M Home

Kuvan tuotteet: Ellos

Kuvan tuotteet: H&M Home

Jaa niin sitä vain luulin joulun korvilla saaneeni hetkeksi tarpeeksi keltaisesta väristä. Se hetki meni ilmeisesti ohi vauhdilla ja humisten, sillä H&M Homen kevätuutuudet näyttivät ihanan pirteiltä, kirkkailta, raikkailta ja …keltaisilta.

Loppupeleissä hurahtamiseni keltaiseen ei yllätä, sillä se on melko looginen jatkumo viimekesäiselle keltaiselle hulluudelle. Mitä keltaisen kavereihin tulee, suosikkiväriparini ovat niin ikään pysyneet samoina; Ne ovat edelleen eri valko-harmaa-musta-akselin sävyt.

En tiedä, johtuuko tästä pitkittyneestä loppusyksyisestä säästä vai mistä, mutta olen siirtynyt kunnollisen pakkasen ja lumisen talven odotuksesta haaveilemaan jo keväästä. Tai ehkä kyse onkin ennemmin halustani rymseerata koti kevätasuunsa?

Onko joku muukin jo siirtynyt odottelemaan kevättä tai saanut ennenaikaisen sisustuskärpäsen pureman?

VOIT SEURATA BLOGIA BLOGLOVINISSABLOGILISTALLAFACEBOOKISSAINSTAGRAMISSA JA PINTERESTISSÄ

 

Puheenaiheet Sisustus Ajattelin tänään

Jonain onnellisen aamuna

Joulupäivämme alkoi miehen pöytään touhuamalla myöhäisellä aamiaisella.
Erilaisia hedelmiä, ranskankermaa, Cavi-arttia, sipulia, saaristolaispaloja, jogurttia, omenamehua, teetä, Vihreitä kuulia ja lasit Castellblancin cavaa, jonka totesin blogin kautta saadun näytepullon perusteella omaan suuhuni sopivaksi.

Ah, syöpöttely on hyvä aloittaa heti aamutuimaan, eikös?

VOIT SEURATA BLOGIA BLOGLOVINISSABLOGILISTALLAFACEBOOKISSAINSTAGRAMISSA JA PINTERESTISSÄ

 

Suhteet Ruoka ja juoma Rakkaus Ajattelin tänään