Kohti uutta viikkoa

Huomenta!

Menkat alkoivat vihdoin 30.4 ja olivat ihan normimittaiset, joten jes, ehkä kierto on nyt ok!

Keskiviikkonahan mulla on ultra polilla, tarkistellaan ovulaatio ja sit katellaa, josko seuraavan viikon alkuun onnistuisi inssi. Pahasti kyl sattuu viikonloppu siihen välin, jos ovis päättääkin tulla aiemmin.

Mun tarot-kortit antoivat tälle kuulle vaan ”haasteet” MUTTA ensi kuullehan on pakan paras kortti ”taistelut on voitettu ja voitto on sinun, onnistuminen kaikessa” … Josko tästä kierrosta, joohan joohan <3

Perhe Raskaus ja synnytys

odotellen

Huomenta!

Odottelen tässä kuin kuuta nousevaa seuraavia menkkoja. Keskenmenosta on nyt 30 päivää.. Kuinka pitkään sulla on mennyt keskenmenon jälkeen kun menkat on alkaneet?

Meillä on joku huonon tuurin vuosi vissiin menossa (vaikkakin on myös saatu hyviä uutisia)

-keskenmeno

-katto vuosi yhdestä kohtaa

-lapsi rikkoi telkkarin sekä kuivausrummun

-terassin oven lukko hajosi 

-koiran jalka vaivaa ja hammaskiveäkin on

-kolaroin kaverini auton

-finnejä pukkaa niin perkeleesti etten ehdi edellistä parantaa kun jo toinen odottaa kasvua vieressä

-rahatkin loppuu kohta

 

eikä menkkoja..

 

JOSKO TÄMÄ TÄSTÄ?!! 

Perhe Raskaus ja synnytys