Ei se kuule kaikille ihan niin helppoa ole

Tää on mitä ilmeisemmin meidän viimeinen kierto ja mahis yrittää ennen lääkitystä. Uskoisin että miehen lääkitys alkaa ensi viikon alussa joten se oli sitten siinä, kesällä ei saa yrittää lääkkeiden takia. Alkusyksyyn inssi.

Eilen kirosin ääneen kaikki raskaana olevat, tirautin pienen itkun ja kärsin taas uudelleen läpi samat tunteet. Saatanan saatana että voikin olla vaikeaa joku raskautuminen!!!! 

 

Mun pitää keksii jotain muuta tähän elämään, en jaksa tätä perkeleen tunnetta. V******!*!*!*!*!*!!**!*

 

 

Perhe Raskaus ja synnytys

Noniin..

Juuri kun pääsin asiasta kirjoittamaan, lääkäri soitti aamupäivällä.

Spermatutkimukset menee tietyistä syistä nyt ilmeisesti loppukesään, samoin siis hoidot mitkä aloitetaan vasta sitten. Enempää en voi tähän meidän tilannetta avata, mutta nyt keskitytään terveyteen ja katotaan mitä kesä tuo tullessaan.

Lääkäri tosi positiivinen meidän tilanteen kohdalla ja mun verikokeissakaan ei ollut mitään huomautettavaa joten loppukesällä päästään ryminällä aloittamaan tätä meidän taivalta.

Toivotaan siis siihen mennessä sitä luomuplussaa! 

Perhe Raskaus ja synnytys