Ystävät <3

Mulla on ollut muhjuinen olo koko viikon. Väsynyt ja tylsistynyt. Perjantaina kaipasin ulos, sinne missä on vieraita ihmisiä, kaupunkiin ja vilinään. Sain houkuteltua yhden ihanan kanssani after work skumpalle. Siellä mä istuin bakersissä villapaidassa ja rumat talvikengät jalassa. Höpöteltiin tyttöjen juttuja. Teki niin hyvää. Bonuksena olin kotona jo ysin aikoihin, ja unessa kympiltä. Raskaan työviikon jälkeen se oli mahtavuutta.

Yksi rakas on tuolla kaukomailla. Piti skypetellä usesti, mut jotenkin se jää. Onneksi What’s appin kauttakin voi jutella. Ihanaa kun se on olemassa <3

Kolmannen luo menin tänään kyläilemään. Sain olla siellä ihan koko päivän. Sain myös herkullista kahvia, todella hyvää ruokaa. Nautin ihanan pikku kummipoikani seurasta ja siitä hymystä.. Sain jutella mieltäni painavista asioista ja sit sain sellaista raikastavaa tyttöjenjuttuyhdessäoloa, jonka jälkeen junailin itseni virkistyneenä kotiin.

Eli vaikka mies on kiva, niin tyttöjäni ei voita kyllä mikään <3 Ootte aarteita, te kaikki

thebouqs.jpg

Suhteet Oma elämä Ystävät ja perhe Mieli

Tammikuun kiukut

Tammikuussa ei voi blogata. Töissä on hullu kiire, toista kuukautta putkeen ja se heijastuu ihan kaikkeen. Viime vuonna mä vannoin, etten anna sen vaikuttaa sosiaaliseen elämääni, mutta silti se vaikuttaa.. Tosin viime vuonna tein kaiken yksin, nyt vastuu on jaettu. Ja pidän saldotunnit pois heti kun on vain mahdollista. Se kun ei palvele ketään, että väsyn niin pahasti kuin viime keväänä..

Mut kyllähän se vaikuttaa.. Oon niin väsynyt et vain nukun. Raahaudun pakosta salille, koska tiedän et väsyttää vielä enemmän jos ei urheile. Menen miehen luo kainaloon useimpina iltoina viikossa (kohta se luulee et asun siellä) ja kiukuttelen kun olen niin väsynyt. Huomasin viikonloppuna, että en ihan välttämättä muuten saa kaipaamani hellyyttä ja kainalossaoloaikaa kiukuttelemalla. Se nimittäin aiheuttaa tiuskivaa miestä, kun sille ihan kovasti kiukuttelee. Jännä juttu.

Päikkärit on in.

Tänään raahasin itseni ulos toppavaatteissa luistimien kanssa. Menin kaverin kanssa jäähalliin katsomaan hänen pikkuistensa ringetteharjoituksia. Olipa ihanaa saada muuta ajateltavaa. Samalla teroittuivat mun luistimet, eli nyt pääsee suihkimaan jäällekin. Ja ne pikkuiset, voi että ne on suloisia pikku bambeja jäällä <3

Huomenna ois maalauskurssi. En jaksa pakata tarvikkeita reppuun ja aamulla pakkaan ne vielä vähemmän. Ehkä mä sit huomennakin pulahdan altaaseen mummojen kanssa ja vesijumppailen. Tai hiippailen kotiin ja nukun. Vaikka ois ihanaa ja virkistävää päästä taas maalailemaan.

Mut ehkä mä kuuntelen mun väsynyttä kroppaa ja lepään vain? 

Suhteet Rakkaus Mieli Työ