Millainen olin 3 vuotta sitten?

Laura de Lille sen aloitti, Puutalobaby jatkoi. Aloin noiden kirjoitusten jälkeen tietenkin miettiä, millainen olin tammikuussa 2012. 

Missä olin? Tätä piti miettiä todella tarkkaan.. Ei ollut mitään muistikuvia. Olin kuitenkin töissä kokopäiväisesti. Olin siirtänyt edellisenä syksynä opinnot illoille. Asustelin Viikissä opiskelija-asunnossa ja etsin itselleni ostettavaa asuntoa. 

Olen myös ostanut lennot Pariisiin, ystäväni on ollut lähdössä vaihtoon Milanoon, koska olin ostanut lennot sinnekin. Olen luultavasti roikkunut jossain tapailun/suhteen rajamailla exäni kanssa (sitä harrastettiin kuulkaas monta vuotta).

Mutta oikeasti, vaikka selasin FB:n feedin läpi, niin en muista mitä silloin on tapahtunut. Tammikuu on aina kiireistä työni takia. Tuo taisi olla niistä ensimmäinen, jolloin se iski isommin. Mitään kovin henkilökohtaista en ole fb:ssä jakanut. 

Mutta mitä sanoisin 3 vuoden takaiselle minälleni? Ehkä sen, että pidä kiinni unelmistasi, äläkä osta järkevää asuntoa kaukana kaikesta. Tartu hetkeen, unohda se mies ja nauti elämästä. Urheile, sillä kylkiluusi ei ole poikki/murtunut. Älä ikinä ikinä suosittele kaveriasi samaan työpaikkaan kuin sinä, sillä siitä menee ystävyys poikki. Nauti matkustelusta ja siitä että rahaa on ihan siihen mihin haluat sitä laittaa. Ja että tulee aika, jolloin et joudu olemaan turhautunut kehitysihminen joka ei saa kehittää. Vielä tulee aika, kun keskiporras ei estä sinua sujuvoittamasta asioita. Ja vaikka työ on tärkeä, se ei todellakaan ole se mitä sinä olet.

Mitä sanoisin itselleni kolmen vuoden päähän? Toivoisin olevani tyytyväisempi työelämääni. Toivon ottaneeni isoja riskejä ja lopettamaan pelkäämisen ja jahkaamisen sen takia, etten uskalla tai etten luota itseeni. Etten voi syyttää aina itseäni rikkoutuneista ihmissuhteista, sillä vaikka olen masentunut, niin yritän yleensä korjata jälkeni ja välillä ne eivät vain korjaannu. Ja että on sellaisiakin ihmisiä, jotka sanoo jäävänsä viereen ja jäävät

Että vaikka olet ihan rikki, niin sinä korjaudut. Tulet mokailemaan ja selviämään niistä. Mikään ei yhtään mikään kaada elämää. 

Suhteet Oma elämä Höpsöä Syvällistä

Hyvä treeni, parempi mieli

Uuh, tänään oli ärsyttävä työpäivä. Viiden aikoihin olin saanut onneksi yhden koko iltapäivän aikaa vieneen sotkun selvitettyä ja juoksaisin bussiin ja salille. Oli aika pulahtaa altaaseen mummojen kanssa vesijumppaan. Meidän ohjaaja oli sairastunut ja syvänveden Aqua Fit oli muuttunut Aqua Moveksi varaohjaajan myötä. Ärsytti. Eikä se laittanut musiikkia. Kuka treenaa ilman musiikkia?

Mut se musiikittomuus oli tosi hyvä juttu! Kun ei ollut laahaavaa rytmiä (missä on kaikki nopeet reggaeton -biisit vesijumpasta kysyn  minä?) niin tuli pidettyä omaa rytmiä yllä. Ja kun liikkui tarpeeksi niin jalat pysyi lämpimänä, eikä tullut suonenkouristuksia! Ja koska juoksussa piti laittaa kantapäätkin lattiaan, tuntuu jalkapohjissakin ihan eri tavalla, että on liikuttu.

Meillä oli lopputunnista sellainen juoksuharjoitus, että piti vetää täysillä  6x altaan leveys juosten. Ja arvatkaaas mitä, mä voitin!!! En ikinä voita mitään juoksukilpailuja. Aion iloita voitostani, vaikka kilpakumppanit olivatkin suurimmaksi osaksi mummoja (mut siellä oli myös muutama nuori ja vetreä keski-ikäinenkin). Hiih. 

Löysin myös kaupasta rasvatonta maitoa 2 dl purkeissa. Jee, astetta terveellisempi palkkari. Ostin niitä monta laukkuun tulevia treenejä varten.

Nyt oon kotona, massu täynnä hyvää salaaattia. Mieli on mitä parhain, virkeä, energinen, iloinen ja onnellinen. 

Hyvä treeni, parempi mieli <3

uima-allas.jpg

Kuva: Forever Töölö – Tuolla mä lillun monena iltana viikossa 🙂

Hyvinvointi Ruoka ja juoma Liikunta Mieli