Mä tykkään

 

siitä kun sun kainalossa on niin turvallinen olla. 

Mä tykkään siitä tunteesta mikä mulle tulee kun mä ajattelen sua.

Mä tykkään siitä kun sä saat mut tunteen itseni maailman ainoaksi prinsessaksi. 

Mä tykkään siitä kun mä saan kaiken anteeks ja siitä kun sä et koskaan tuomitse mua.

Mä tykkään siitä kun sä annat mun olla yhdessä erikseen.

Mä tykkään siitä miltä sun ääni kuulostaa, 

siltä miltä sun pylly näyttää niissä vaaleissa farkuissa ja siitä miltä sun tukka näyttää sekasena. 

Mä tykkään tosi paljon siitä kuinka sä oot niin rehellinen ja vilpitön. 

Mä tykkään susta. 

 

Suhteet Rakkaus Ajattelin tänään Höpsöä

Kutsuisinko mä sua mun poikaystäväksi?

muumi2.jpg

Me ollaan tapailu nyt 7 viikkoa. Normaalisti kai jo kuukauden jälkeen sitä joko seurustelee jo tai sitten ei ollenkaan. Tai näin mä sen oon aina ajatellut.

Mä kuitenkin jossain välissä,  muutaman viikon jälkeen,  ilmoitin ahdistuskohtauksissani Hyvälle Miehelle että ”mä en tiedä mitä tää on”, ” enkä mä pysty määrittelemään mitä me ollaan” ja ”ainoo vaihtoehto jatkaa mun kans tapailua on mennä mun ahdistuksien mukaan”. Mies vastasi: ok käy. Ja tän jälkeen Hyvä Mies on visusti ollut hiljaa seukkaus ehdotuksista. 

No viimeisimmät pari viikkoa tässä on nyt menty aika tiiviisti ja ahdistuskin näyttäisi olevan karistettu hetkeksi. Niin… ainakin hetkeksi. Toisaalta mä alan kyllä olemaan jo sitä mieltä että jos tämä ei ole seurustelua niin mikä sitten on. Lisäksi tätä seurustelukysymysahdistelua alkaa nyt tulemaan urakalla joka tuutista ja mulla alkaa loppua keinot väistellä niitä fiksusti (viimeisin oli ”mun tarvii mennä niistään nenä nyt”), joten aloin pohtimaan joko mä olisin todella valmis laittamaan virallisen leiman homman päälle.

Hmmm ja mä taidan olla. Nyt voisin vihdoin ilmoittaa miehelle että olisin valmis seukkaan sen kaa vakkariinJa mähän ilmoitan!

Mutta kuinka sen teen?! Jotenkin söpösti, romanttisesti, yllättäen ja omalla (persoonallisella) tavalla.

Pieni oranssi pääni sai aikaiseksi seuraavia ideoita:

Aamupala: Mietin että teen aamupalaksi jotakin johon voi kivasti kirjoittaa tai piirtää tän mullistavan uutisen sisällön. Eteen tuli kuitenkin muttia:  Se pitäisi tehdä jotenkin niin että viesti menisi myös perille asti, jolloin mikään sydämen piirtäminen raejuustolla aamupuuroon ei riitä (miesten putkiaivot eivät lue naisten rivien välistä -logiikkaa). Totesin lisäksi että aamulla on yleensä myös niin kiire ja kun on hyvin suuri mahdollisuus että mies herää samaan aikaan kun minä, niin aamupala yllärin tekeminen jäi siihen. 

Post-It: Jätän aamulla lapulle vessan peiliin tämän mullistavan uutisen ja katson josko tulisi tekstiviestiä perään päivän aikana. 

SOME: Käyttäisinkö kunnon villiä korttia, jolloin ei jäisi mitään epäselvää, kenellekään: Kirjotan facebookkiin Hyvän Miehen seinälle että ”Alatko oleen?” tai ”Saanko mä sanoo sua poikaystäväksi?” mutta sitten tajusin että mitäs jos mies  (jostain kumman syystä) sanookin että ei :O kylläpäs sitten nolottaisi! Lisäksi, seurustelun (mahdollinen) pyörtämispäätös  olisi käytännössä hyvin kiusallista ja mahdotonta, ilman massiivisia selittelyjä, kun on kuuluttanut sen jo kaikelle kansalle. 

iPhone: Vaihtoehtoisesti voisin lähettää illalla, meidän yhdessä katsellessa telkkua, miehelle sinne toiseen päähän sohvaa tekstarin ”Haluukko olla mun poikaystävä?”

Lahjonta: Ostan TwoHeartsTeiniällötys -avaimenperäpuoliskot ja kysyn haluuks tän toisen? Njääh tylsää ja mies sitä avaimenperää kuitenkaan kehtaa käyttää julkisesti 😀

Idea jonka päätin toteuttaa:  Pöllähdän Hyvän Miehen eteen toisessa kädessä yllä olevan näköinen kortti ja toisessa kädessä sydämen muotoinen Muumi -tikkari. Lisättynä siihen vielä kauniisti räpsyvät Minni Hiiri silmät.

Toimii. Pakko toimia!

kuva_2399.jpg

kuva

Suhteet Rakkaus Ajattelin tänään Höpsöä