Sellerissä on seksiä

Aioin viime viikolla postata tänne afrodiittisen smoothiereseptin ohjeen, mutta hups, unohtui. Parempi silti myöhään entä ikinä. Täältä siis tulee – Selleriä nimittäin!

Nyt joku sanoo että y ö k s.

Tiedän, että selleri kuuluu joillain sille pahimmalle inhokkiruokalistalle. Mutta ajattelin muuttaa asian.
Selleri on nimittäin ihanaa, kun sen oikein oivaltaa. Ensinnäkin se on superterveellistä ja lisäksi superseksikästä ruokaa. Siinä on paljon C- ja E-vitamiinia, magnesiumia, niasiinia, kaliumia, sinkkiä ja L-arginiinia, jotka lisäävät seksuaalienergiaa. Selleriä onkin käytetty vuodesta nappi lähtien lisäämään libidoa ja hoitamaan impotenssia. Jopa vanhan kunnon Casanovan kerrotaan syöneen selleriä säännöllisesti pitääkseen naiset tyytyväisinä ja ennen kaikkea herättääkseen neitien huomion. Selleriä syönyt erittää nimittäin hajua, jonka sanotaan vetävän erityisesti naisia puoleensa. (sinkkumiehille pikkuvinkkinä.)

Selleri poistaa myös nesteitä, eli vähentää turvotuksia, ja lisää verenkiertoa, mikä puolestaan poistaa esimerkiksi tummia silmänalusia ja lisää muutenkin vitaalista ulkonäköä. Ja mikä näyttäisi seksikkäämmältä kuin terve ihminen? I say nothing.

Mikäli siis haluat olla hot, niin eikun selleriä syömään. Jos selleri ei uppoa sellaisenaan, tee siitä raikas vihersmoothie alla olevan ohjeen mukaan:

-Nippu romainesalaattia
-4 paloiteltua sellerinvartta
-Luomupäärynä
-Luomubanaani
-Puoli nippua persiljaa
-Puolikkaan sitruunan mehu
-Ruokalusikallinen hamppuproteiinia
-Hyppysellinen laadukasta suolaa (esim. puhdistamatonta Atlantin merisuolaa)
-Luomuhunajaa
-1-2 ruokalusikallista Chia-siemeniä
-4 dl Vettä

Hyviä sellerihetkiä! Heitä mulle kiitos kommentteihin, kun vientisi pamahtaa pilviin!

♥ Cupidosi Virpi

(kuva 1: ffffound.com, kuva 2: oma)

Hyvinvointi Hyvä olo

Tassuttelua terveystossuilla

Kirjoitin toissa viikolla vyöhyketerapeuttisista jalkapohjalaastareista ja lupasin raportoida tuloksista.

Tulokset olivat: Kaksi finniä, toinen kaulassa ja toinen korvassa. Sexy.

Molemmat näpyt ilmaantuivat kolmen päivän kuluttua testauksen aloittamisesta. Muita muutoksia elämäntavoissani en kyseisenä aikana tehnyt. Koska kukintopaikat olivat näinkin eksoottiset, enkä yleensä saa finnejä, on melko varmaa, että näpyt johtuivat laastareista. Jotain puhdistumista kaiketi siis tapahtui. Näpythän ovat viestintuojia elimistössä muhivista myrkyistä ja puhdistusprosessin aikana useiden iho pukkaa pintaan paukamaa.

No mutta, nyt kahden näpyn verran puhtaampana olen ottanut testiini uudet leikkikalut! Vyöhyketerapian maailmassa edelleen tallataan.

Jos viimejoulun lahjahitti oli piikkimatto, niin ennustan, että tänä vuonna useiden paketeista tulee kuoriutumaan lääkinnälliset terveyssandaalit. Yantra-sandaalien vyöhyketerapeuttisesti kriittisiin kohtiin sijoitetut magnetisoidut nappulat stimuloivat jalkapohjien akupisteitä. Sandaalien luvataan parantava unta, muistia (!), verenkiertoa ja vähentävän stressiä, lihasjännitystä ym ym.

Nyt kun olen tepastellut sandaaleilla kotonani muutamana päivänä, niin voin sanoa että…Auts! Aluksi sandaalit tekee nimittäin mieli potkaista nurkkaan jo viiden minuutin käytön jälkeen, sen verran ”mukavasti” ne jalkapohjia hierovat. Olen kuitenkin kuullut kyseisten kenkien olevan melko addiktoivat ja nappulahieronnan alkavan tuntumaan jossain vaiheessa nautinnolliselta. Eräs käyttäjä kertoi saaneensa Yantroista apua selkäkipuihin ja ruuansulatukseen. Jospa omatkin näyttötyöskentelystä aiheutuneet lihasjumit alkaisivat näillä raueta. Sitä odotellessa köpöttelen sandaaleillani hitaasti askel kerrallaan Ozzy Osbourne -tyyliin – jalat hieman koukussa ja harallaan.

Onko kukaan teistä testannut kyseisiä terveystossuja? Kuulisin mielelläni kokemuksista ja mielipiteitä siitä, voiko nappulasandaaleilla todella olla vyöhyketerapeuttisia vaikutuksia, vai saako niistä vain pientä kivaa jalkahierontaa.

♥ Virpi

(kuvat: omat)

Hyvinvointi Hyvä olo