Etsitään tositarkoituksella: Oma personal trainer!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAJoku jo kyselikin tällä viikolla, miten Bikini Body Work Out etenee. Noh. Sanotaanko näin, että tämä mun kuntoilu on jo ihan vitsi. Mutta silti. Yrittänyt olen sentään, joten pisteitä kai siitä. Eikös?

Koska juokseminen on ihan jees, mutta ei huumaavaa. Kayla Itsines ei siis onnistunut ja kuntosalilla en oikein tiedä mitä tehdä, olen tullut siihen tulokseen, että taidan tarvita kuntoilujeni avuksi nyt ammattilaisen apua.

Syyt, miksi haluan liikkua ovat ensinnäkin seuraavat: Pää pysyy kasassa ja mieli virkeänä, kun liikun. Uskon myös tietysti, että liikunta edesauttaa terveyttä. Turhamainen syy liikkua on tietysti se, että kroppa pysyy ryhdikkäänä.

Mutta sitten tullaankin siihen ongelmakohtaan: Aina kun alan juosta yhtään enempää, alan laihtua liikaa. Ja nyt en todellakaan tarkoita niitä kohtia, jotka saisivatkin kiinteytyä, vaan eritoteen naamani alkaa roikkua rasvattoman uhkaavasti jo parin viikon treenaamisen seurauksena. Ja koska olen muutenkin ylä- ja alakroppani suhteen epätasapainoinen päärynä, ei vieläkin kapeampi naama ole todellakaan toivelistallani.

Nyt siis tarvitsisin jonkun henkilön, joka opastaisi minut treenaamaan niin, etten näytä heti nälkiintyneelle kulkukissalle juoksulenkkieni jälkeen, vaan ennemminkin terveelle ja voimakkaalle ihmiselle. Kai se on mahdollista, jos tekee oikein. Onhan?

Jos siis olet pt, tai haluat suosittella pääkaupunkiseudulta mulle oikeasti hyvää ja yksilöllistä ohjelmaa tekevää personal traineria, ilmoittaudu mun sähköpostiin karoliina.kolmistaan@gmail.com. Pliis! I need you! Odotan innolla yhteydenottojanne!

-Karoliina-

Seuraa Kolmistaan-meininkiä myös Instagramin, Facebookin, Bloglovinin, Blogilistan, sekä Eskon ja Karoliinan twittereiden kautta.

Kommentit (20)
  1. Toivottavasti löydät kivat pt:n! Mulla entisellä aktiiviliikkujalla jäi kunnon treenaaminen kokonaan lasten synnyttyä, nyt olen ollut pari kuukautta taas kuntoklubin jäsenenä ja voi nannaa, että tykkään 🙂 Saa omaa aikaa, tulee hyvä olo ja kroppaankin voisi tulla jotain muutosta. Tsemppiä liikkumiseen ja treeniin!

  2. Mitä sä käytännössä siis syöt, kun sanot syöväsi paljon? Kannattaisi ehkä käyttää alkuun ruokapäiväkirjaa.

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *