Sporttipirkot: Kuinka kesyttää kutiseva iho?

12506988_10153530435488768_1277344943_n

Pitikin aloittaa tuo liikuntaintoilu näillä keleillä. Olen ennenkin käynyt suihkussa päivittäin, mutta nyt kun uuden vuoden lupauksen myötä aloitin sporttailun, tuntuu, että suihkussa saa rampata koko ajan. Joskus jopa kaksi kertaa päivässä.

Ongelma on  se, että ihoni kuivuu todella pahasti. Päänahkaa kutittaa jokapäiväinen hiusten pesu (ennen pesin hiukset joka toinen päivä) ja jalkojen iho vaan rapisee kuivana alas, vaikka yritän rasvata ihon aivan jokaisen suihkun jälkeen.

Miten te sporttipirkot pidätte hiuksenne ja ihonne kunnossa? Täsmävinkit ja -tuotteet nyt kehiin!

-Karoliina-

Kommentit (61)
  1. Kiitos babyoil-vinkistä! Pari kertaa oon nyt kokeillut, TOIMII 🙂

  2. Moi! Weledan hiusvesi on se juttu! Itse levitän aamuin illoin ja treenin jälkeen. Vaatii totuttelua eli rasvaisia päiviä mutta on oikeasti hellävaraisempi päänahalle kuin kuivashampoot. Tehoaa juuri kutinaan joka itsellä on ollut treenauksessa ongelmana. Ja juuri kirjoittamissasi lettikampauksissa piilee pikkurasvaisen tukan pelastus 😉 Eevi Teittinen (fitnesskilpailija eli tietää mistä puhuu..) kirjoitti Weledan hiusvedestä http://minifitness.fitfashion.fi/2015/09/10/hiusvesi-liikkujan-pelastaja/ . Itse pesen nyt tuplapesun 1-2 krt viikossa. Kannattaa kokeilla, hiuspohja kiittää oikeasti!! Hyviä treenejä ja helliä pesuja 🙂

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *