Viinit faktana, kiitos.
Viini, siitä mä olen pitänyt jo pitkään, niin ja oluesta kanssa. Mutta hyvin pinnallisella tasolla, tai no syvälle ne on uponnu. Mää olen juonut niitä (vähintään kohtuullisesti) ja mää oon joko tykänny tai joskus harvoin en. Mää tiedän kohtuu hyvin millasista viineistä -kuivista ja hapokkaista- ja bisseistä -hyvin humaloiduista ja rapsakoista- mää tykkään. Tiedän myös […]