Jotkut meni naimisiin

IMG_0550.jpg

IMG_0521.jpg

IMG_0437.jpg

IMG_0564.jpg

IMG_0524.jpg

Ça y est – jotkut meni naimisiin!

Häät olivat kauniit ja kaksikieliset, morsian tyrmäävä ja juhlapaikka suoraan sadusta. Etelä-Ranskan jylhien ylänköjen, viinipensaiden ja laventelikukkien keskelle olisi voinut jäädä loikoilemaan pidemmäksikin aikaa. 

Juhlat menivät nappiin, mutta säätä saimme jänskätä viimeiseen asti: ukkosmyrskyä ja sateita lupaileva säätiedotus kävi toteen onneksi vain vihkimisen aikana, ja loppupäivä vietettiin auringon alla paistatellen. Mariage pluvieux, mariage heureux – sateiset häät, onnellinen avioliitto  sanoo vanha sananlasku, ja kerrankin täytyy olla samaa mieltä ranskisten kanssa.

Aikaerohäiriöiselle kaasolle hippailu teki tiukempaa: aamuöisellä junamatkalla ja kahden tunnin yöunilla startattu päivä päättyi vasta aamun pikkutunneilla uima-altaan ja chichan äärelle. Vierastalon parvella oli onneksi hyvä koisia ennen seuraavaa matkaetappia.

Eilen oltiin Lyonissa, tänään Lontoossa – voiko tästä enää viikko parantua? Ei varmaan!

Suhteet Oma elämä Matkat

Pariisin poikatyttö

_MG_1091.jpg

_MG_1141.jpg

Reppureissaaja ei tyylillä koreile.

Paitsi jos tiedossa on häät, ja laukkuun pakattu mekko, huulipunaa ja pariisilaismummon katukirppikseltä parilla eurolla ostettu huivi. 

Pariisin-asukuvia ei ole blogissa pariin vuoteen näkynyt, joten sellaiset täytyi räpsiä vanhojen aikojen muistoksi. Välissä on lähtenyt tukka, ja onpa kyllä tyttökin muuttunut.

Romanttisiin Pariisi-hepeniin pukeudun enää vain ani harvoin, mutta väriövereihin lähden mukaan koska vain. Papukaijamerkin arvoinen suoritus kaupungissa, jossa kaikki pukeutuvat mustaan ja harmaaseen.

Huomisesta Lontoosta lienee korjaamaan tämä(kin) maailman virhe. Palailkaamme sieltä!

Suloista sunnuntai-iltaa!

Muoti Päivän tyyli