Onks tukka hyvin, näkyyks kalju?

puna.jpg

Kas tässä asu kesäpäivältä, jona vielä hymyilytti.

Opin männäviikolla, että hiustenleikkuu kannattaa hoitaa aina omin päin, vaikka siihen ei skillsejä noin lähtökohtaisesti löytyisikään.

Pitkän työviikon päätteeksi lähdin eilen leikkauttamaan tukkaa kesäkuntoon tuttuun kampaamoon omien värkkäilyjeni sijaan. 

Köpelöstihän siinä kävi. Syystä tai toisesta kampaaja ei kuunnellut sanaakaan ohjeistuksistani, ja leikkasi meikälle  tadaa  kaljun!

Puoli päätä sain pelastettua neuvottelemalla, kun pahin oli jo ohi. Hyvitykseksi mokastaan kampaaja tarjosi väriä. Niin että mitä? 

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, joten nyt kysynkin:

Onko teillä traagisia kampaajakokemuksia? Pistäkää jakoon!

Hiustraumatisoitunut Laura, joka toivottaa tervetulleeksi myös varteenotettavat päähineideat. Huivia en ole käyttänyt sitten teini-iän hippiaikojen, ja näyttää siltä, että sillä vedetään ainakin seuraavat pari viikkoa. Voihan nyt saakeli sentään. 

Muoti Hiukset Päivän tyyli

Diskokuningatar in da house, eli tähän on tultu

IMG_9078 copy.jpg

Vielä pari kuukautta sitten vannoin, että kauneustuotteiden kanssa läträäminen saa riittää.

Toisin kävi.

Menin nimittäin toissapäivänä hankkimaan itselleni kolmen dollarin glitter-kynsilakan, ja lopputulos on nyt komea rivi kimaltelevia varpaita. 

Itseäni nämä lähinnä naurattavat, mutta muilta diskokynnet ovat saaneet mielenkiintoisen vastaanoton: jenkkikämppiksen mukaan lakka on ”sick” (heh) ja poikkis päätyi kokeilemaan, josko se lähtisi pois sormin raaputtamalla. 

Jee jee! Mikäs tässä diskoillessa.

Huippua sunnuntai-iltaa!

Kauneus Meikki