Deittiviikonloppu

Kun pakkasviikonloppu tarjoaa mahdollisuuden vetää aurinkolasit nenälle, kuljeskella kauniin huurteisessa kaupungissa, lähteä mieheni kanssa kaksistaan leffaan, nukkua 12 tunnin yöunet ja syödä aamupalajälkkäriksi marjajäätelöä, ei voi muuta kuin hymyillä typerästi jokaiselle vastaantulijalle. Niin luksusta kaikin puolin!

img_4357.jpg

 

Juuri nyt istuskelen autossa, ja mennään nappaamaan yökyläillyt poitsu takaisin kotiin mamilasta. Viimeisestä kahdenkeskisestä treffi-illasta olikin päässytkin jo vierähtämään liian pitkä aika, ja luvattiin ettei anneta nyt kulua kuukausia ennen seuraavia deittejä. Poika on järjestänyt mamille ja papalle ohjelmaa, vaatinut aamiaiseksi nakkikeittoa ja tahtonut saunaan jo päivällä, hih. Hyvin on kuulemma kaikki mennyt, ja miksi ei olisikaan.

 

img_4368.jpg

Ensimmäisessä kuvassa näkyy muuten minun ratkaisuni pakkaskelit&villakangastakki-ongelmaan, nimittäin lämmin poncho. Omani on mallia Banana Rebublic, ja olen löytänyt sen kirpparilta. Sen voi myös kääräistä kaulahuiviksi ja sisätiloissa heittää vielä neuleen päälle lämmittämään. En voi kuin ihmetellä, miksi en ole keksinyt näitä poncohja aiemmin! 

Toivottavasti teillä on myös ollut rentouttava viikonloppu. Nyt keräillään vielä hetki energiaa alkavaan viikkoon ja lösähdetään kaikki illaksi sovalle hyvällä omatunnolla, jos siltä yhtään tuntuu, vai mitä? 😉 

Lokoisaa sunnuntaita! <3

-R

Muoti Oma elämä Rakkaus Päivän tyyli

Samikset farkkupaidoissaan

Poikani on osoittanut jo pitkään selkeää kiinnostusta vaatteisiinsa. Tänään kun pikkutyyppi vaati itselleen farkkupaitaa, niin enhän minä voinut vastustaa kiusausta olla mätsäämättä meitä perjantain ja Lilyn farkkuviikon kunniaksi double denimiin! (Tämän hulvattoman läpän heitin jo aiemmin facebookissa, mutta nyt teinkin sen sitten ihan tarkoituksella ja oikeasti 😀 ).

20140117-133826.jpg

Äidin farkkupaita on Bikbokista ja poitsun H&M:ää. 

img_4289.jpg

Entä osaisiko joku kertoa, miten ihmeessä hiukseni ovat muuttuneet näin punertaviksi? Alan kyllä taas olla hyvinkin kampaajan penkkiin istahtamisen tarpeessa!

img_4317.jpg

Meillä on ollut tosi kiva päivä sisälläolosta ja suunnitelmien muutoksista huolimatta. Minun oli tarkoitus mennä aamulla luennolle (sitä kielitiedettä kylläkin, voi harmi… 😉 ) ja viedä poika päiväkotiin, mutta pelästyin hänen aamuöisiä yskänkohtauksiaan niin, että koin parhaaksi jäädä tänään kotosalle seuraamaan vointia. Onneksi vauhtia ja naurua on tuntunut riittävän, joten rajusta yskästä huolimatta ei täällä ihan kovin sairaita voida olla. Milloinkohan sitä kasvaa äitinä niin konkariksi, ettei pelästy heti pienistä?

Aurinkoista viikonloppua! <3

PS.

img_4287-002.jpg

Minua alkoi naurattaa tämä kuva ihan hirveästi. Pete katseli meitä kun yritin napata peilin kautta kuvat farkkupaidoistamme sellainen ”ootko ihan tosissas”-ilme kasvoillaan, ja tässä kuvassa vielä parta vinksin vonksin on tuo ilme juurikin sellainen annamunkaikkikestää. 😀 

Tällä hetkellä harmaaparta nukkuu pojan jaloissa parisängyssämme vartioimassa pienen unta. 

<3

Minä taas otan vielä yhden kupillisen kahvia.

Muoti Oma elämä Ystävät ja perhe Päivän tyyli