Ihana perjantaiuutinen Lilyssä ja DIY-hassuttelu

Ihan ensiksi haluan hihkua innosta, sillä huomasin tänään avatessani Lilyn, että blogipostausteni yläreunaan on ilmestynyt Lilyn ”suosittelemme”-vesileima. Vau! Olen niin iloinen tästä kunnianosoituksesta, että päätin ostaa ikkunalaudalle kukkia viikonlopuksi vaikka lähdetäänkin jo sunnuntaina livohkaan täältä. Kiitos kaikki te ihanat jotka minua suosittelitte, ja Lilyn toimitukselle kiitos tästä kunniasta! <3

Perjantain hassutteluksi päätin osallistua Mindekan hauskaan DIY-haasteeseen eli pikaiseen makeoveriin. Haasteen ohjeena on ottaa amerikkalaisista muodonmuutosohjelmista tuttu mahdollisimman ankea ”ennen”-kuva, ja vastapainoksi oikein huoliteltu ja iloinen”jälkeen”-otos. Täältä pesee!

2013-12-13_joulukuu_2013.jpg

Ennen: Hiukset yön yli nukkuneella letillä, collegehousut sekä raskauden aikainen trikoopaita. Harmaata. Tavoittelin mahdollisimman masentunutta ilmettä, mutta synkkismutristelu peilin edessä kameran kanssa alkoi väkisinkin tökkimään suupieliä.

Jälkeen: Punatut huulet, hiukset kiharalla ja uusi rakkauspipo päässä. Lemppariponchoon kääriytyneenä on helppo hymyillä talvipäivänä.

Aikamoinen makeover. Kannattaa kokeilla! 😉

Paljon sinihomejuustoa, pipareita ja glögiä viikonloppuunne toivoen <3

-R

PUS!

Muoti Oma elämä Päivän tyyli

Sendiä painettu

Sain tänään painaa send-nappia vuoden viimeisen kerran. Sinne meni portfoliot, luentopäiväkirjat ja oheistehtävät. Olo on ollut sen jälkeen vähän epätodellinen, helpottunut ja otsassa on kolkutellut pieni päänsärky stressin purkautumisesta. Minut on päivän mittaan vallannut sellainen ”vau mikä vuosi” -olotila, joka kuuluisi kai vallata vasta uutena vuotena, mutta nyt minun tekisi aivan kovasti mieli kohottaa lasi kuplivaa, tehdä vuosikatsaus ja onnitella itseäni. Hei mä selvisin.

Ei sitä joka vuosi saa todistaa lapsensa ensiaskeleita, hypätä laskuvarjolla ja viettää sellaiset häät, joista ei olisi uskaltanut edes unelmoida.

1001080_10151644718804678_981996365_n.jpg

Tiedän, että vuoden asettaminen kasvutarinamaiseen valoon on vähän kulunutta, ehkä kliseistäkin, mutta sanon sen silti: olen saanut vuodessa huimasti lisää itsevarmuutta ja uskoa itseeni. Olen oppinut jopa ripauksen tervettä itsekyyttä, eikä minun ylitseni ole enää helppo kävellä. Terkkuja vaan sille kampaajatädille joka yritti petkuttaa minua eräiden kampausten suhteen ja selitellä jälkikäteen radikaalisti muuttunutta hintaa sillä, etten varmaan ymmärtänyt että siihen tulee arvonlisäverot ja hiuspinnit päälle. Toivottavasti terveiseni ”kultuttajariitalautakunnassa tavataan” on tullut perille. Ennen olisin saattanut ajatella kiltisti, että no eipä sille mitään voi ja kai se sitten on niin, mutta enpä enää. 

Aivan huikea vuosi. Ei helpoimmasta päästä, mutta mahtavimmasta. Vaikka lasissani ei kuohuvaa olekaan, kohotan Kusmi-teemukiani hiukan ja hymyilen.

 

Suhteet Oma elämä Opiskelu Ajattelin tänään