Terveisiä vaahteranlehtien keskeltä

Moikka! Tuntuu että elämässäni menee jutut aina sellaisessa järjestyksessä, että jos ehdin huokaista jotain ”kylläpäs nyt on akut taas ladattu” -tyylistä, niin seuraavaksi on luvassa aivan varmasti jotain tosi stressaavaa ja kiireistä.

Tänään saimme kuitenkin äitini vieraaksi, ja vielä kotiviikkoa viettävän pojan ja minun opiskeluaikataulujen yhteensovituksesta ilmaantuneet pikku ongelmat katosivat. Ollaan tehty koko porukka yhdessä pitkiä kävelylenkkejä, ihailtu vesivärimaalauksilta näyttäviä metsiä ja puistoja, sekä ihmetelty pojan kanssa maahan tippuneita vaahteranlehtiä.

lokakuu2013_113.jpg

Aamulla peilistä tuijotti sen verran väsyneet kasvot, että päätin tarvitsevani uutta kaveriani punaista huulipunaa. Eipä sen kannattajat aivan väärässä ole olleet, taidanpa liittyä samaan joukkoon!

lokakuu2013_065.jpg

Tägäsin tämän jutun myös tuohon ”muu muoti” -osioon, sillä minun on jo pitkään pitänyt vinkata noista Stockmann Global -merkin kaulahuiveista. Etsiskelin pitkään 100% villaista, laadukkaan oloista, kivan kuosista mutta kuitenkin opiskelijankin kukkarolle sopivaa kaulahuivia, ja ehdin jo luulla tuon yhdistelmän olevan mahdoton. Muut huiviostoksille lähtijät: kannattaa kurkata tuo Globalin valikoima (ja tietysti materiaalit, joita on moneen lähtöön).

lokakuu2013_159.jpg

Niin kuin kuvista näkyy, olen kaivanut jo pipot, hanskat ja huivit esiin. Kylmenevistä ilmoista pystyy jopa nauttimaan kun vaan kääriytyy tarpeeksi monen villakerroksen alle (ei ole myöhäistä oppia tätä näin 24 syksyn jälkeen).

Oletteko te muut jo ottaneet talviasusteet käyttöön vai odotatteko pakkasia? 

Iloista loppuviikkoa!

Muoti Oma elämä Ystävät ja perhe Trendit

Treffeillä

Heippa taas! Täällä on treffiläiset palanneet kotiin, voi että kun oli kivaa päästä tuulettumaan. Ja ennen kaikkea laittautumaan. 😉 Arkena tulee painettua melko kiireellä väsätyissä lookeissa. Eilen siinä hiuksia kähertäessäni ja samalla hieman Moêtia hörppiessäni ajattelin, että en oikeasti muista milloin olisin saanut ihan rauhassa laittautua oikein kunnolla. Otinkin sitten kaiken irti ja kiinnitin jopa muutaman irtoripsitupsun silmänurkkiin, eipä ollutkaan tuokaan tärkeä taito ruostunut vaikka edelliskerrasta taisikin olla varmaan kolme vuotta, hah. 

Olen ajatellut etten osaa oikein käyttää punaista huulipunaa, mutta sehän näyttikin oikeastaan aika kivalta. Vai mitä sanotte?

Tässä vielä edellisen postauksen asusuunnitelmat in action!

syyskuu_2013_011-001_0.jpg

Jakku – Bikbok

Farkut – Dr. Denim

Kengät – Bianco

Korut – Bikbok

Laukku – äidin vanha, 80- tai 90 luvun alkuajoilta

 

 

syyskuu_2013_015.jpg

Yövyttiin Turun Hamburger Börsissä, ja mielestäni tuolla kohtasi hinta ja laatu todella mukavasti. Hotelli oli erittäin siisti ja viihtyisä, ja aamupalapöytä tosi maistuva (tämähän on minulle se lähestulkoon tärkein kriteeri). 😉 Turkufanin oli myös ihanaa katsella ikkunasta torinäkymiä.

 

 

2013-09-29_syyskuu_2013.jpg

Oli kyllä todella luksusta ottaa tällainen irtiotto kahdestaan, täydellistä vastapainoa kiireiselle arjelle. <3

Nauttikaahan sunnuntai-illasta!

Muoti Oma elämä Rakkaus Päivän tyyli