Mistä haluaisit lukea?

Juuri lauantaina mietin, kuinka kiva harrastus tämä bloggailu onkaan. Mielestäni tätä voi kai jo kutsua harrastukseksi, sillä vierähtäähän minulla pieni oma hetkeni täällä lähes päivittäin ja (melko mutkittelevaa) blogimatkaani on kestänyt jo vuoden. Kiireenkin keskellä, kuten tänään, on kivaa istua hetkeksi alas ihan itsekseni, keittää kuppi teetä tai kahvia, kirjoittaa ja ladata kuvia, vaikka kandityön kysymyspaperi odottaakin luonnosteluaan ja sohvalla on pino kirppikselle silitettäviä vaatteita. 

syyskuu_2013_015-001.jpg

Tuossa sivupalkissa kerron, että täältä löytyy otteita elämästä. Ja aika lailla meidän arjen kuvaustahan täältä löytyykin, tosiaan hiukan kaikkea mitä mieleen juolahtaa. Välillä mietin, pitäisikö vetää selkeämpi linja, päättää jokin kategoria johon tämä blogi nyt sitten kuuluisi. Mutta kun sitten tämä ei olisi enää se teekupin kanssa alas istahdettu blogi, vaan jonkinlainen tehtävä. Eikä sen puoleen, enpä sellaista kategoriaa keksikään johon mahtuisin blogeineni. Lifestyle-blogi kuulostaa ihan siltä, että minulla olisi jokin erikoinen laifstail, mutta ihan tavisarkea täällä kyllä eletään. Äitiblogi? Ehkä, mutta kun en oikein tiedä mahdunko ihan siihenkään luokkaan, sillä jonkin verran muutakin kuin vain lapsi-asiaa täällä on. Hmm…

Mutta kuitenkin haluaisin todella mielelläni kuulla, jos jollain olisi jonkinlaista tiettyä juttua toiveena. Jokainen sydänklikkaus, kommentti tai uusi lukija saa aina leveän hymyn huulilleni, ja olisi tosi kivaa tietää, minkälaisia juttuja te tänne eksyvät toivoisitte. Ehdotuksia? 

Niin ja hokasin vasta nyt kuinka nostaa noita seuraamiskanavia ylös sivupalkista. Ne ovat ennen keikkuneet tuolla alhaalla, joten jos joku ei ole huomannut, niin Lentoaskeleita löytyy myös blogilistalta, bloglovinista ja facebookista!

Kivaa loppuviikkoa! 🙂

 

 

Suhteet Oma elämä

Runotyttömekko

Lauantainen reissu pääkaupunkiseudulle alkoi ensin pienellä shoppailukierroksella ihanan Ella F:n kanssa. Eksyimme ensin hurmaavaan leluputiikkiin (josta olin muuten näin lähellä aikeissa ostaa itselleni pojalle matka-arkun, jossa asuu pupu jonka vaatteita voi vaihdella, haluan sen!), ja tämän putiikin vieressä oli Noa Noa. Ella epäili, että saattaisin löytää haaveilemani neulemekon sieltä, ja lopulta viihdyimmekin liikkeessä pitkän tovin skumppaa siemaillen. Niin ja arvatkaa vaan löytyikö sitä mekkoa, no löytyi varmaan kymmenen! Olin aivan ihastuksissa sovituskopissa, sillä ei ole yhtään liioiteltua väittää, että mekot olivat toinen toistaan ihanempia. Rentoja mutta siistejä, laadukkaita, istuvia, murretun sävyisiä, romanttisen boheemeja.

2013-09-16_syyskuu_2013.jpg

Simpukankuuntelu-kuvissa näkyvä kukkamekko vei kuitenkin lopulta voiton, vaikka ei varsinaisesti neulemekko olekaan. Kyseinen mekko pelasti maanantaiaamuni, piristi hieman parin tunnin yöunista väsyneitä kasvoja, takkutukkaa jolle ei ollut aikaa näyttää suoristusrautaa ja kahvia huutavaa mieltä. Meillä tulee olemaan kivaa yhdessä.

Vinkkejä laadukkaista neulemekoista otan mielelläni  vastaan!

Muoti Päivän tyyli