Rantaa, markkinahumua ja jätskiä

kesakuu13_017_1.jpg

Iltaa! Minä sain tänään painaa taas kerran ”lähetä”-nappulaa. Kurssi kasassa. Tarvitsin pitkän tietokoneella istumisen jälkeen raitista ilmaa, eikä mikään muu ilma käynyt kuin meri-ilma. Lähdettiin porukalla nuuskimaan suolaista tuulta lapsuudesta tutun maauimalan kulmille, enkä voinut vastustaa kiusausta kastaa varpaita veteen. Eikä tuntunut muuten edes kylmältä! Käytiin tekemässä u-käännös Poroholmassa, ja olin kyllä yllättynyt siitä miten viihtyisä paikka se onkaan! Eli vinkkinä kaikille Raumalle piipahtaville, lähtekää aurinkoisena päivänä istuskelemaan Poroholman terassille. Siellä oli vierasvenesatama,  leirintäalue, mökkejä, lapsille tosi kiva puisto, ilmeisesti jonkin sortin ravintola, kauniita maisemia ja paljon kesäpäivän viettäjiä.

kesakuu13_028.jpg

kesakuu13_023.jpg

Iltapäivällä lähdimme jätskille Laitilaan, jossa vietään tänä viikonloppuna Munamarkkinoita. (!) Minun tekisi niin mieli laukaista tähän muutama nokkelaakin nokkelaampi kasku, mutta säästän teidät nyt tällä kertaa munavitseiltä.

2013-06-15_kesakuu13.jpg

Kojut pursuilivat samoja koruja, inkkariaiheisia t-paitoja, aurinkolaseja, ja vitsikkäitä kahvimukeja kuin kaikilla markkinakojujen valloittamilla kaduilla aina, vuodesta toiseen. Eräässä kojussa tosin myytiin ihania merihenkisiä vaatesettejä lapsille, mutta myyjä ilmoitti kysyessäni poikien setin hinnaksi 60 euroa! Oho, jäi kyllä ostamatta kuudenkympin markkina-asu. Karkkilakkoni kohtasi tiukimman tähän astisen hetkensä noiden metrilakutiskien edessä. Olisin ottanut lakua, noitapillejä, omenaa ja jotain kirpeää, ja niin mielelläni napostellut niitä illalla tv:n ääressä pahaan oloon asti. Ensi vuonna sitten! 😀 

En varmaan saa millään unta tänään, sillä odotan niin paljon huomista Lana Del Rey:n keikkaa. Oh my. 

Joudun nyt suorastaan puremaan kieltäni, etten heitä tähän loppuun jotain munaisaa toivotusta. Joten hyvää yötä vaan kaverit! 

 

Suhteet Oma elämä Ystävät ja perhe

Torstaina

Nyt olen ansainnut lasin kuohuviiniä, sillä kävin äitienpäivälahjanani tänään rentoutumassa Rauman Needle Pointissa. 

wp_20130613_008.jpg

Kestin homman kuin nainen, mutta myönnän että kyllähän se vähän nipisti. Oikeastaan paljon enemmän kuin tuo käteni lintu, mutta hoin koko ajan mielessäni että ”hei olen synnyttänyt, tämähän on ihan lasten leikkiä”. Harmi ettei nyt voinut pyytää epiduraalia. 😉 Onneksi juuri kipeimmässä kohdassa tuli radiosta Red Hot Chili Peppersiä. Ja no okei, koko hommakin kesti vain noin 45 minuuttia.

En viitsi laittaa vielä kuvaa tänne, sillä olen vielä muovikääreessä ja kuva punottaa aika lailla. Facebookin puolella on kuitenkin tykkääjille maistiainen valmiista kuvasta.

Voin sanoa jo etukäteen, että rakastan tätä uutta kuvaa minussa. Se on ollut mielessäni valmiina jo yli vuoden, ihanaa että se on nyt siinä nyt myös konkreettisesti. Oli kyllä aivan huippu äitienpäivälahja!

Olin myös ajatellut, että tämä jää viimeisekseni, mutta nälkä kasvaa syödessä, vai miten se meni? 😉 

Cheers!

Kauneus Oma elämä Meikki