Viimeinen muistutus!

Tulin vielä huutelemaan pikamuistutuksena, että muutaman tunnin ajan ehtii osallistua NIOXIN-arvontaan! Eli klik osallistumaan, jos et ole vielä onneasi kokeillut! 

kesakuu13_004-001.jpg

Huomenna palaan taas normaalien postausten parissa, täällä on aika hulinaa kun kaksiotamme asuttaa juuri nyt kolme lapsukaista, kolme aikuista ja yksi koira. Tai oikeastaan hulina on jo hiljentynyt kun muut paitsi minä ja ystävämme menivät unten maille, meillä on pannullinen teetä ja paljon asiaa. Hyvää yötä kaverit!

Kauneus Hiukset

Pari ilmoitusasiaa, eli NIOXIN-arvontaa, facebookkia +uusi banneri, ja vähän rakkausmaisemia

 

kesakuu13_004-001.jpg

Muistutuksena että NIOXIN-arvonta jatkuu vielä maanantain 10.6.2013 loppuun, klik klik! 😉

Ja toisena, minäkin päätin nyt lennähdellä askeleineni tuonne facebookin puolelle. Ajattelin kokeilla, olisiko sen kautta kätevää muistuttaa uusista postauksista tai kirjoitella silloin tällöin jotain pientä ekstraa. Kokeillaan nyt. Eli nyt tykkäämään jos siltä tuntuu! Ajattelin että näin blogin seuraaminen lukijan näkökulmasta helpottuu, kun on ollut näitä Lily-uudistuksia ja kaikkia tässä (vaikka Seuratut nykyään päivittyvät jo kivasti), eikä kaikki tykkää lukea blogeja blogilistan tai bloglovinin kautta.

Käytiin tänään hääpaikalla hiukan tunnustelemassa ja suunnittelemassa. Nyt alkoi tuntua ihan konkreettisesti siltä, että voi vitsi, me mennään todella naimisiin. Tuossa terassilla seisoessani melkein herkistyin miettiessäni, että tässä me sitten tanssitaan häätanssimme. 

kesakuu13_009_0.jpg

Mitäs tykkäätte muuten uudesta bannerista? 🙂 Haluaisin jo niin päästä muokkaamaan noita sivupalkkeja, mutta muokkaustoiminto ei ainakaan minulle vielä näytä elonmerkkejä.

Ihanaa alkavaa viikkoa! <3

PS. Ja ekstrana vielä blogini historian monimutkaisin ja ytimettömin otsikko.

Suhteet Oma elämä