Perjantai meidän kanssa

Tämä viikko on ollut kalenteristani varattuna ihan kokonaan pojalleni (no keskiviikkona piipahdin nopsaan Helsingissä, mutta muuten). Tässä ollaan hiottu fiilistuntumalta rytmiä meidän kesälle, ja otettu kiinni opiskeluiden kanssa pakertamia tuntejani ja pojan päivähoitopäiviä. Leikitty ulkona ja nukuttu päikkäreitä, syöty jätskiä. Hakuna matata!

kesakuu13_001_0.jpg

Meidän uusiin aamurutiineihin kuuluu bussiin kiirehtimisen sijasta aurinkorasvan huolellinen levitys. Viisikymppistä pojalle ja äidille kutosta.

downloads2.jpg

Aurinkorasvan ansiosta puistoilun jälkeen saakin viedä puistoilun jälkeen tuon nappulan suoraa päätä suihkuun ja heittää vaatteet pyykkikoriin. Sitä hiekkaa kulkeutuu silti joka paikkaan! Tänään oli niin mahtava ja lämmin sää ettei käyty sisällä muuta kuin päikkäreillä ja syömässä.

2013-06-07_kesakuu13.jpg

Joskus on kivaa olla aikuinen, esimerkiksi hellepäivänä jona ei tee mieli syödä muuta kuin jätskiä ja avokadoa. Pojallekaan ei kaurapuurot ja kanapastat meinannut maistua niin kuin normaalisti, mutta sanoin hänelle, että hänkin voi tehdä näin sitten kun on aikuinen. Ja söin vielä hiukan jätskiä päälle, muahah. 

kesakuu13_017_0.jpg

 

Jossain vaiheessa luovuin jätskikuvassakin näkyvästä kaikkein rönttöisimmästä kotilookistani, ja koitin ryhdistäytyä edes hiukan kun meidän piti piipahtaa keskustassa.

kesakuu13_019.jpg

Ihmeteltiin kosken matalikkoja. Usein Näsinpuistossa vieraillessa tulee käytyä tuolla uudella sillalla. Jotenkin pidän siitä ihan hirveästi.

kesakuu13_026.jpg

Mainitsinkin jo yllättämään päässeestä kesävaatepuutoksestamme, joka sai eilen vielä ihan uudet mittasuhteet kun pesukoneemme sanoi poks. Yleensä en tykkää vain marssia kauppaan sillä periaatteella että nyt on pakko ostaa jotain tiettyä ja juuri vain ekasta kaupasta, yhtään vertailematta tai kartoittamatta muiden liikkeiden tarjontaa. Tänään kuitenkin vain rulluteltiin pojan kanssa rattailla H&M:lle sillä asenteella että nyt ainakin pari hellevaatesettiä meille ja mahdollisimman nopeasti, kiitos hei.

kesakuu13_031.jpg

Ei tämä kesä tunnu yhtään hullummalta. <3

PSST! Muistakaa muut ohuthiuksiset alla oleva NIOXIN-arvonta! Maanantaihin asti ehtii vielä osallistua, kivat paketit jaossa!

 

 

Suhteet Oma elämä Ystävät ja perhe

Kivoja uutisia ohuthiuksisille: NIOXIN -arvonta!

Jes nyt se varmistui, kaksi teistä lukijoistakin pääsee kokeilemaan NIOXIN-tuotteita! Kerroin edellisessä postauksessani NIOXIN-illasta johon osallistuin, ja syistä jotka ovat omalla kohdallani johtaneet niinkin ärsyttävään juttuun kuin hiusteni ohentumiseen. Toivon tosiaan, että hiukseni alkaisivat voida hiukan tuhdimmin tämän kokeilun myötä. Nyt tuon illan järjestäjät lupasivat, että saan arpoa teillekin kaksi pakettia, jee! 

Molemmille voittajille napsahtaa seuraavat tuotteet:

– Oman hiustyypin mukainen Hair System Kit (eli Cleanser, Scalp Revitaliser ja Scalp Treatment)

-Deep Repair Hair Masque

-Hair Booster

kesakuu13_006.jpg

Yhden paketin arvo on noin 88 euroa.

Näiden avulla hiustenhoitorutiinit sujuvat seuraavasti: Shampoopesu huolellisesti vaahdottaen Cleanserilla, Scalp Revitaliser-hoitoaine pyyhekuiviin hiuksiin ja huuhtelu, ja vielä lopuksi hiuksiin hierotaan jätettävä Scalp&Hair treatment (joka sisältää muuten uv-suojan!). Lisähemmotteluna pesun yhteydessä voi tehdä hiuksille Intensive treatment deep repair hair masquen avulla tehohoidon. Jos hiuksissa on kohtia, joissa hius kasvaa erityisen ohuesti (kuten minulla ohimoiden raivostuttavat paikoilleen asettumattomat vauvahiukset), voi hiusten kasvua vahvistaa hair boosterin avulla hieromalla pienen tipan haluttuun kohtaan.

Nämä tuotteet lupaavat puhdistaa hiukset ja hiuspohjan karvatupet tukkivasta talista, hoitaa ja suojata hiuksia (minkä pitäisi sitten vähentää hiusten lähtöä ja katkeilua) ja lisätä jokaisen hiussäikeen paksuutta. Juuri jälkimmäinen on se mitä minä tällä hetkellä tarvitsisin eniten! Tuotteilla on kuulemma kuluttajille rahat takaisin-lupaus jos tuotteisiin ei olla tyytyväisiä, mikä on aika kiva juttu.

Opin luennolla, että noita Hair System Kittejä on kehitetty kuudenlaisen eri hiustyypin tarpeisiin. Kuten alla olevassa postauksessa jo mainitsin, minä kuuluin tuohon nelosryhmään, eli hiukseni ovat käsitellyt, hiuslaatuni on hento, ja olen huomannut selvää ohentumista viimeisen vuoden aikana imetyksen ja sen lopettamisen myötä. Voittajille on luvassa apua oman hiuslaadun määrittelyyn, eli ei ole pakko äkkiseltään heittää minkä setin tarvitsisi. 

Eli jos siellä on muita ohuesta hiuslaadusta tai ohentuneista hiuksista kärsiviä, niin nyt kuulolle! NIOXIN-arvontaan pääsee osallistumaan kommentoimalla tähän postaukseen ja jättämällä sähköpostiosoitteen. Olisi kivaa kuulla myös mitä tekijöitä teillä muilla on mahdollisesti vaikuttanut ohueen hiuslaatuun tai hiusten ohentumiseen, mutta ei niitä tietenkään ole pakko jakaa jos ei siltä tunnu! 🙂 Ja vastausaikaa voisi olla vaikkapa maanantain eli 10.6 loppuun. 

Lycka till! 😉

Kauneus Hiukset