Kehuja ja lastenkutsuja

adan_synttarit_003-001.jpg

Iltaa! Tänään me ollaan puettu ykköset päälle koko poppoo ja juhlittu ystäväni pienen tylleröisen 1-vee synttäreitä. Suloinen sankari oli yhtä hymyä (kuten aina! <3), ilmapallot lenteli, lapset riehuivat itsensä väsyksiin, herkut maistuivat ja juttua riitti.

adan_synttarit_017.jpg

Valmiina lähtöön! Minähän lupasin alkaa käyttää enemmän värejä, ja sanassani olen enimmäkseen pysynytkin! 😉

2013-06-01_adan_synttarit.jpg

Onnea vielä kerran pienelle prinsessalle, en voi uskoa että vuosi on jo mennyt! Viime kesäkuun alussa tuumailtiin ystäväni kanssa pienet nyytit sylissä, että ensi vuonna täällä onkin sitten aika eri meno. No niin olikin. <3 Poika oli niin väsynyt kaikesta leikkimisestä kun lähdettiin, että nukahti ennen kuin ehdittiin pihasta pois kurvaamaan. 

Ja sitten vielä muihin aiheisiin. Sain ihanalta phocahispidalta mieltä lämmittävän kehun hänen bloginsa kautta. Olen tässä viime vuosien aikana oppinut vastaamaan kivaan kommenttiin kiitoksella, enkä nohöh, emmää, hihi -omituisuuksilla. Joten kiitos vielä, piristit todella päivääni. A. Sinivaara toimi taannoin hyvän mielen lähettiläänä blogissaan ja kirjoitti kehumisen tärkeydestä, ja voiko olla mahtavampaa kuin lähteä porukalla kehumaan blogikollegattaria? 

Niinpä minä jatkan kivoihin ulkonäkökommentteihin keskittyvää ”kehaise kaveria” -kamppanjaa, ja sanon sen mitä liian harvoin! 😉

phocahispida Ei vitsi mikä kurvikaunotar! Olen joskus tainnut sanoakin kuinka hän muistuttaa mielestäni jotenkin Mad Men -sarjassakin näyttelevää upeaa Christina Hendrikseniä (se sinun pin up -tyylinen kuva joka vilahti joskus blogissasi, vau!).

mindeka – Aina kuvissaan niin upean ”luonnollisen huoliteltu” ja hymyileväinen, häntä on ilo katsoa. Omistaa ihan kadehdittavan tyylin -ja vaatekaapin. 😉

fiannahYstäväni on juuri niitä naisia, joissa on sitä jotain. Uskomattoman siro ja naisellinen, supersuuret silmät ja ihana tyyli. Kaunis.

A. Sinivaara – Upea kroppa, mutta vielä valloittavampi on hänen hymynsä! Ihan uskomaton. 

Papyli – Upea, aina vain niin kauniin hymyileväinen blogissaan, ja mitkä kiharat! 

kiowat – Tämä neiti panostaa hiustyyliinsä, ja se kyllä näkyy! Uskomatonta, kuinka jollekin voi sopia melkein minkälaiset hiukset tahansa. Aina viimeistä juttua myöten harkitut asut. <3

Otan oikeuden jatkaa kehujenlevityskampaajaa vielä myöhemminkin ja kamppanja-ajan ulkopuolella! 😉 Seuraavaksi ajattelin siirtyä ulkonäkökehuista siirtyä paljastamaan blogi-ihastuksiani. 😉

 

 

 

 

 

 

 

Muoti Ystävät ja perhe Mieli Päivän tyyli

Lomamoodi än yy tee nyt!

wp_20130531_003.jpg

Viimeinkin. Tänään koin yhden maailman parhaista tunteista, kun sain napsauttaa print-nappulaa ja tulostaa kahdeksansivuisen analyysini. Se valmistui sittenkin, vaikka keskittymiskykyni oli tässä vaiheessa kevätlukukautta jo pikkulapsen luokkaa, ja kiinnostukseni kouluhommiin lähenteli miinuslukemia. Ai että miten kivaa oli napauttaa vielä tulostimen jäljiltä kuumat paperit nitojalla yhteen ja jättää työni opettajan pöydälle. Se oli siinä!

Tähän asti loma on maistunut grillipihveiltä, tuoksunut ukkossateen jälkeiseltä ilmalta ja kuraiselta koiralta. Istuskelin saunan jälkeen pyyhe päällä pihatuolissa ja tunsin oloni kevyeksi. Ollaan taas anoppilassa, sillä huomenna juhlitaan erään pienen tyllerön 1-vuotissynttäreitä täällä päin. Mikäs täällä maalla ollessa.

Vein pojan hoitotädeille kiitokseksi keltaiset gerberat ja lahjakortit kahvilaan. Tämä kevät on ollut todella vaikea, ja olen käynyt ihan hirmuisen tunneskaalan läpi pojan päiväkodin aloittamisesta, opiskeluista ja kaikesta vielä niiden mukanaan tuomasta, mutta näiden naisten ansiosta tiesin joka aamu päiväkodin porteilla että pojasta pidetään hyvää huolta. Miten hyvältä tuntuikaan jättää poika lämpimien ja turvallisten ihmisten hoitoon, joilta riitti varmasti syliä ja huomiota.

Vaikka tämä kevät kaikkine muutoksineen melko raskas olikin, olen silti tosi tyytyväinen ratkaisuuni jatkaa opiskeluja jo nyt. Ajattelin tehdä jossain välissä sellaisen ”opiskelu ja äitiys” -postauksen, sillä syksyllä varmaan moni on varmaan samassa uudessa tilanteessa.

Ette tiedä miten suuri kiusaus minun olisi linkittää tähän loppuun youtubesta Lana Del Rey`n Ride, mutta olenkohan pommittanut teitä biisilinkeilläni jo viikkokiintiön täyteen? 😉

Luvatkaahan tehdä pelkkiä kesäjuttuja koko viikonloppu!

 

 

Suhteet Oma elämä Hyvä olo Opiskelu