Äitien sunnuntaina, maalla kurvaillen

aitienpaiva2013_106.jpg

Naputtelen tätä autossa, matkataan juuri kotiin. Poika ja koira nukkuvat takapenkillä, simahtivat välittömästi moottorin käynnistyttyä. Ei ihme, sillä ollaan touhuiltu koko päivä ulkona. Ollaan vietetty äitienpäivää miehen vanhempien luona maalaismaisemissa, kokoonnuttiin koko suuri sakki anopin herkkupöydän ääreen. Miehet kantoivat meille naisille kakkukahvit pihalle, ai että kun kelpasi. 😉

aitienpaiva2013_030.jpg

Kakku on minun koristelemani… Öhöm, pitäisikö vihdoin laittaa se kakkublogi pystyyn, täältä voi katsastaa edellisen teokseni.

Ensimmäinen kuva ei suinkaan ole napattu nyt kotimatkaltamme, vaan maailman symppiksimmän 71-kuplavolkkarin hantin penkiltä tänään iltapäivällä. Käytiin koeajolla, vanhus oli nukkunut pitkät talviunet mutta käynnistyi kuitenkin aika kauniisti. Ja parasta olikin käynnistyä nätisti, sillä tästä mieheni lemmikistä tulee hääautomme! 

aitienpaiva2013_134.jpg

Arvatkaapa kuka kiipesi heti tutkimaan autoa kun saavuttiin takaisin pihaan?

aitienpaiva2013_132.jpg

Ja kuka muu? 😉

aitienpaiva2013_118.jpg

Mies yllätti minut aivan täysin sujauttamalla käteeni lahjakortin tatuointiliikkeeseen! Olen jauhanut eräästä tatuointi-ideasta jo pari vuotta, mutta enhän minä ikinä sitä ole raaskinut toteuttaa opiskelijaäidin budjetillani. En malta odottaa huomista, että pääsen varaamaan ajan! Olen ottanut kädessäni liihottelevan kolibrinkin Needle Pontissa, joten on tosi kivaa päästä samaan puljuun. Ihan huippu äitienpäivälahja!

aitienpaiva2013_139.jpg

Oikein ihanaa äitienpäivän iltaa kaikki mamat! Nauttikaa. Erityisesti onnea omalleni, joka on luonnollisesti se paras.

aitienpaiva2013_090.jpg

Ja vastauksena edelliseen postaukseeni, kyllä se on nyt täällä.

<3

 

Suhteet Oma elämä Ystävät ja perhe

Parasta

toukokuu_13_031-001.jpg

Ollaan vietetty ihanan kesäistä päivää anoppilassa. Tutustuttu trampoliiniin, kukkasiin, ruohikkoon ja revitty pipoa pois päästä. Niin lämmintä että tarkenee pelkässä neuleessa ilman nuhavaaraa. Lintsattu vähän eräistä mökkitalkoista (minä luin tenttiin ja poika nukkui päikkäreitä), juotu kahvia ulkona, piipahdettu silti siellä talkoissa juomassa lisää kahvia ja syömässä kakkua. Ollaan kuljettu collegeissa ja harjoiteltu sanomaan ankka ja kukka.

toukokuu_13_021.jpg

Tehtiin illemmalla kaasoni kanssa kutsukortteja, vaihdettiin kuulumisia ja naurettiin niin paljon että piti ihan taittua kaksin kerroin.

toukokuu_13_032.jpg

Isommat serkkupojat järjestelivät autoja hienoihin jonoihin, ja eräs pienempi tuli perässä omin suunnitelmin.

toukokuu_13_039.jpg

 

 

Joko uskaltaisi sanoa sen olevan täällä, ilman takatalven mahdollisuutta?

 

 

 

Suhteet Oma elämä Ystävät ja perhe