Beautyblender Bounce -meikkivoide on täällä

Beautyblender lienee kaikille jo tuttu? Nyt Suomesta on saatavilla myös sarjan oma meikkivoide, Bounce. Olen päässyt kokeilemaan Bouncea parisen kertaa ja täytyy todeta, että tässä on nyt meikkivoide, jolla saa tehtyä monenlaisia pohjameikkejä kasvoille. Lyhyesti: mitä kosteampi sieni, sen ohuempi lopputulos.

Bouncea ei markkinoida Full Coverage -meikkivoiteena, mutta itse kyllä luokittelisin sen sellaiseksi. Eli pigmenttiä riittää. Koostumus on täyteläinen ja lopputulos puolimatta. Bounce vaatii täydellisesti toimiakseen levitykseen ehdottomasti Beautyblender -meikkisienen. Siveltimellä ei tämän pohjan kanssa tee mitään.

Pakkaus on omaan makuuni turhan kookas, mutta toki kaunis. Kun pullon kääntää kyljelleen, toimii se palettina. Sävyvalikoima on niin laaja, että jokainen löytää varmasti omansa.Samalla meikkivoiteen kanssa lanseerattin myös neljä erityyppistä pohjustustuotetta.

kuvat Bounce-lanseerauksesta: Heini Pekkala, Marsaana Communications

Kauneus Meikki

Sandaalikausi saapuu, katse jalkoihin hep!

Tuotteet saatu blogin kautta.

 

Tittididii ja tadaa, nyt saa kaivaa kaapista esille sandaalit ja heittää pian hyvästit sukille hetkeksi! Ihanaa.

Paitsi jos katson omia varpaitani ja jalkojani, on ihan ensimmäisenä aika soittaa kosmetologilleni ja varata aika jalkahoitoon. Jalkani todellakin kaipaavat ammattilaisen apua. Ja muuten, kaikista maailman kosmetologisista hoidoista, rakastan eniten jalkahoitoa. Koska tulokset näkyvät ja tuntuvat heti, ja koska on ihanaa kun jalkapohjat tuntuvat vauvan iholle, edes hetken.

Vaikka aionkin lähiaikoina mennä ammattilaisen tekemään jalkahoitoon, aloitan jo nyt jalkojen kotihoidon ja aion jatkaa sitä myös kosmetologin käsittelyn jälkeen.

Sandaaleissa jalat voivat hyvin, mutta ovat koko ajan näkyvillä. On hyvä muistaa rasvata ihoa, kuoria kerran viikossa kuivat kantapäät ja pitää kynsilakat kauniina. Ihan vaan muistutuksena itselleni, heh.

Organic Shopin lotus & sugar Foot Scrub tuoksuu taivaalliselle ja tuntuu ihanalle. Se näyttää niin herkulliselle, että siltä tekisi melkein mieli maistaa. Kerran pari viikossa kuorinta tällä ihanuudella, ja jalkapohjat näyttävät kivoille avonaisissa kengissä.

Saman sarjan Rosemary & pine nut Foot Butter jalkavoide on ihanan tuhti, mutta se imeytyy hyvin. Olen yleisesti tosi huono rasvaamaan jalkojani, koska en pidä rasvaisesta tunteesta varpaissa. Tämä voide tekee tehtävänsä eli kosteuttaa ja hoitaa, mutta jättää silkkisen tunteen iholle, eikä rasva tunnu koko päivää. Jatkoon siis!

Kuumia kesäpäiviä odotellessa!

 

Kauneus Hyvä olo Iho