Haaste – 3 hyvää asiaa

3 HYVÄÄ ASIAA VIIME VIIKOSSA

Viime viikko oli oikeasti aika tahmea ja kökkö, mutta tässä kuitenkin:

  • nettitilauspakettien saapuminen – en koskaan tilaa mitään netistä, mutta näin korona-aikana tarvitsin/halusin muutaman jutun ja oli ihana odotella paketteja saapuvaksi ja onnekseni suurin osa tuotteista oli nappiostoksia!
  • ehkä outo asia tälle listalle, mutta hyvin sujunut yllätyshampaanpoisto – menin hammassäryn vuoksi päivystykseen ja yllätyksekseni minulta poistettiinkin yksi viisuri! Koko operaatio meni kuitenkin tosi hyvin, nopeasti ja kivuttomasti, joten jälkeen päin voin vain olla onnellinen, että kipu hävisi ja sain samalla onnistuneesti poistettua yhden viisureista 🙂
  • sunnuntaihengailu serkkujen kanssa – oon tosi läheinen serkkujeni kanssa ja oli ihana nähdä heitä ja höpsötellä omia juttujamme

3 HYVÄÄ ASIAA MINUSSA

  • tunnollisuus – olen aina ollut tunnollinen opiskelija ja työntekijä, tunnen huonoa omaatuntoa laiskottelusta jopa silloin, kun ei oikeasti olisi edes mitään kiireellistä tehtävää
  • hassuttelu – olen aina hassuttelemassa ja sanoisinkin yhdeksi parhaaksi asiaksi minussa hauskuuden – tosin siitä voi toki olla montaa mieltä 😀
  • huomaavaisuus – tykkään esimerkiksi tehdä aamupalaa toiselle ja ostaa pienen pieniä yllätyksiä. Olen myös se tyyppi joka antaa toisen syödä jätskin loppuun tai ottaa loput kahvimaidot (toki poikkeushetkiäkin on!)

3 HYVÄÄ ASIAA ELÄMÄSSÄNI

  • rakkaus – olen löytänyt ihanan ihmisen, jonka kanssa jakaa mun elämää ja arkea – superkiitollinen siitä!
  • ihana perhe ja ystävät – ympärillä on muutenkin tosi supereita, hauskoja ja luotettavia tyyppejä <3
  • vapaus olla ja tehdä mitä haluaa – ihanaa olla sellaisessa elämäntilanteessa, että saa tehdä itsenäisesti päätöksiä omasta elämästä

3 HYVÄÄ ASIAA TÄNÄ VUONNA

2020 ei oo kyllä tähän mennessä ollut mikään supervuosi, mutta…

  • koronan positiivinen kääntöpuoli on ollut se, että ollaan vietetty kumppanin kanssa paljon yhteistä aikaa kotona, mikä on ollut kivaa, koska yleensä menee aikataulut aika lailla ristiin ainakin arkisin
  • blogin aloittaminen on ollut kiva juttu ja tuntuu tärkeältä, että on tällainen oma harrastus, jota voi kuitenkin tehdä omien ehtojen mukaan eli silloin kun inspiraatio iskee tai tuntuu siltä, että haluaa kirjoitella/kuvailla
  • saatiin ihana Hipsu-kissa asumaan meille helmikuussa <3

Puhelimen kuvia selaillessani huomasin, että olen kuvannut kävelyillä paljon kukkia viime aikoina, joten kuvina lempparikukkakuvani!

Ja tietysti, ei postausta ilman päivän horoskooppia…

~ You can always redirect ~

Puheenaiheet Oma elämä Ajattelin tänään Höpsöä