Ajatuksia ja sunnuntaihetkiä
Follow my blog with Bloglovin Toissapäiväinen sunnuntai sujui ulkoillessa ja rentoutuessa. Päätettiin mennä mun ystävän kanssa Lammassaaren pitkospuille, koska ei kumpikaan oltu käyty siellä, vaikka tarkoitus on ollut jo pitkään mennä. Musta oli hauska ajatus mun ystävältä, että otettiin termareihin kahvit ja eväät mukaan, jolloin pelkkä kävelylenkki muuttuikin eväsretkeksi! Eväänä meillä oli tosiaan kahvia termareissa, […]