Tag: höpöttely

Mimosaa ja hattarapilviä

Minne se kesä meni?

Moi! Vähän huomaamattani keväällä aloittamani blogin kirjoitus on jäänyt kokonaan näin kesällä. Se ehkä kertoo siitä, että oon ollut paljon ulkona, eikä työpäivien jälkeen koneen ääressä sisällä istuskelu ole hirveästi houkutellut. Toki lukuun ottamatta illalla telkkarin ääressä vietettyjä iltapalahetkiä, joita suostun vähentämään, mutta en niistä kuitenkaan kokonaan luopumaan edes kesäisin. Tänä kesänä ehdin täysin lomailla […]