Väsytystaistelua.

Ei lapsen, vaan lääkkeenlopetuksen ja kropan välillä. 

Yhden pillerin jättö viikossa ei tehnyt mitään. Eikä oikeastaan kahdenkaan. Kun aloin jättää pois kolmea ja totesin helpointa olevan ottaa lääke vain joka toinen päivä, iski oireet. 

Lieviä paniikkikohtauksen oireita, kasvojen kuumotusta, levottomia jalkoja, levotonta päätä. Hassua kyllä, kun vaan pitää mielessä syynä olevan lääke ja sen lopetus, on oireet helpompi kestää. ”Tästä selviää, se loppuu kyllä.”

Ja niin ne oireet muutamassa päivässä taas katosivatkin, kun kropassa lääkepitoisuudet tasaantuivat. 

En malttaisi odottaa enää sitä, että saan heittää lääkkeet pois ja pärjätä omillani. Eihän ahdistuneisuushäiriö ole mihinkään kadonnut, mutta tiedän nyt pärjääväni sen kanssa. Ja tästä lähtien otan mielummin yhteyttä terapeuttiin, kuin sekaannun enää mielialalääkkeisiin. Ne auttoivat toki minua, mutta aloitus oli sellaista helvettiä, etten aio sitä vapaaehtoisesti enää käydä läpi! Eikä tämä lopetuskaan tosiaan kivaa ole…

 

Katsotaan miten lääkkeen seuraava vähennys menee, kun sitten olen tod.näk. töissä. Ja oireethan ei iske naps vaan heti, vaan siinä voi mennä se päivä pari… Tekee arjesta ”jännempää”.  😉

Suhteet Oma elämä Mieli Terveys

Sovituskopissa…

Kävimme lauantaina OzBabyssa ja heti ovesta sisään astuttuamme bongasin aletangot! Yksi odotus/imetyspusero tarttui heti matkaani! Muuta tarpeellista siinä rekissä ei sitten minulle ollutkaan. 

Äitiyshousuja etsiessäni petyin ensinnäkin valikoimaan. Farkkuja kyllä oli, mutta entäs ne muut housut? Yhdet ainoat college-housut löytyi ja ne mukanani sitten töpsöttelin sovituskoppiin. 

XS-kokoinen paita oli juuri sopiva ja sisälsi jopa hiukan kasvuvaraa. S-kokoisia housuja sovitettuani pyysin miestäni tuomaan M-koon pökät. Kun niidenkin kohdalla ongelmana ei ollut ahterin, vaan vatsan mahtuminen housuihin, teki mieleni alkaa KILJUMAAN. 

MITÄ! Äitiyshousut, ja vatsa ei mahdu niihin?! Mulla on laskettuun aikaan vielä 2,5 kuukautta, miten mun oletetaan tarkenevan näillä keleillä, kun en löydä sopivia sisähousuja edes!

Tietysti olisin voinut napata XL-koon, mutta sitten ne roikkuu perseestä ja lahkeita saa kääriä sen 15 senttiä… Joten annoin olla. 

 

image.jpg

Masu, masunvuokraaja ja masun yhä kasvava kantaja ahtaassa sovituskopissa. 

 

Tilasin samana iltapäivänä H&M:ltä sitten netin kautta legginsit ja lököt… Toivottavasti mahdun niihin. Viimeksi vaan kun ostin farkkujeni kanssa saman kokoiset housut HenkkaMaukasta ilman sovittamista, ne eivät mahtuneetkaan…

Tähän asti olen pärjäillyt yksillä farkuilla, yksillä collegeilla ja sitten on kolmet kotihousut… Ja lämpimimmillä keleillä on tarjennut mekko-sukkis yhdistelmällä. Paitoja ja toppeja on useammat, koska niiden löytäminen on ollut huomattavasti helpompaa ja vanhat trikoopuserot ovat vielä venyneet niin, että niitä on voinut äitiystoppien kanssa käyttää. Eikä se jos kotona olisi, mutta töissä vaatteet likaantuu ja siellä ei nyt kuljeta rönsyruusuna. 😀

 

image.jpg

VALAS kuittaa!

Suhteet Oma elämä Raskaus ja synnytys