Bananas are for monkeys, protein shakes for gym girls

Olen nyt käyny enemmän tai – enemmän – aktiivisesti puntilla nyt parisen vuotta. Ja tänään tein jotain mullistavaa.

Nautin juuri elämäni ensimmäisen ”palautusjuoman”.

Nimenomaan ”palautusjuoman”, koska tässä drinksussa ei ollut kuin heraproteiinia, maitoa ja jogurttia. Palkkareissahan on yleensä myös vaihtelevasti hiilareita, tässä hässäkässä ainoat sokerit löyty maitotuotteista.

Herkullisen drinkkini salaisen ainesosan, heraproteiinijauheen, löysin punttaavan veljeni makuuhuoneesta. Maistelin sitä jo eilen, ja oi nam se on hyvää. En ymmärrä, miten joku ei voi tykätä näistä – mie vetelin ainaki suoraan lusikalla pussista. Jos mönjä ei tarttus kitalakeen ja hampaisiin niin tiukasti kiinni, sitä vois syödä ihan syömällä.

Joutunen ostamaan oman säkillisen tätä herkkua. On niin älytöntä, että treenaa hullun lailla, muttei syö tarpeeksi, siis siihen treeniin määrään nähden.

Voisinhan toki lisätä niitä perunoita, riisiä, pastaa ja mussunmussua ruokavaliooni, mutta kun mie niin tykkään tästä nykysestä olostani.

Ehkä herkkupirtelöt ois miun juttu? Ehkä?

 

 

 

 

 

Kommentit (4)
  1. Ja jos syö rahkaa sellaisia määriä mitä esimerkiks mie syön, veikkaan, että se roheiinipönttö juoksis sen kyllä hinnoissa kiinni.

    Sitäpaitsi pirtelöt on hirmu kivoja! Niihin voi tunkea ihan mitä mieleen tupsahtaa.

  2. Eihän ne halpoja oo, toisaalta jos ostaisi joka treenin jälkeen kahden-3 euron palautusjuoman tahi patukan, veikkaan et säkki tulis edullisemmaksi 🙂

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *