Suolaiset joulutortut

Pitkästä aikaa vähän ruoka juttuja. Tämä resepti tuli vastaan viime joulun tienoilla, mutta en lyhyellä googlauksella löytänyt vastaavaa. Joten jouduin soveltamaan ja muistelemaan omasta päästä. Tein näitä perjantaina tyttöjen iltaan tarjottavaksi, kun minulla kävi 3 ystävää kylässä.
Ainekset
1 paketti torttutaikina levyjä (haluamansa määrä )
vihreää pestoa
Apetina feta kuutiota (esim. Aurinkokuivattu tomaatti tai chili)
Juustoraastetta
Tee näin
Sulata normaalisti torttutaikina levyt ja tee niistä haluamasi mallisia. Itse tein perinteisiä ja laita keskelle perinteisen hillon tilalle lusikalla pestoa ja 3-4 fetajuusto kuutiota ja juustoraastetta.
Paista normaalisti ohjeen mukaan 225 asteessa 10-15 min.
Tein kaveriksi myös perinteisiä luumuisia torttuja.
Hyvää joulunodotusta!
Voit seurata joulu tunnelmointia yms. myös instagramissa @koskikaroliina
Stressaan ja asennoidun elämään usein negatiivisesti vaikka koenkin olevani enimmäkseen positiivinen ihmisenä. Eilen illalla päätin lopettaa stressin monesta isosta asiasta jotka on näköjään annettava vain kulkea omalla painollaan eteenpäin.
Olen ollut lapsesta asti ajattelija. En tiedä suuresta ajattelijasta, mutta ehkä jonkinlainen ”yli” ajattelija. Kun saan inspiraation jostain ja olen niin sanotusti hyvällä tuulella, niin ajatusten kirjo päässäni on aivan valtava ja sitä on harmikseni todella hankala kanavoida mihinkään, kun ajatusta pukkaa solkenaan.
Nyt siirrän seuraavaksi ajatukset viikonloppuun ja huomiseen, kun minulle tulee kavereita kylään pikkujoulujen merkeissä. Toivottavasti ajatusten vaihto ei ollut tällä kertaa liian lennokasta.