kevättä kohti
Hei, vähään aikaan ei ole tullutkaan kirjoiteltua. Vähän on kaamosväsymystä ollut ilmassa, mutta nyt se alkaisi helpottamaan kun ilmat pikku hiljaa lämpenee ja päivä alkanut pitenemään. Tänä viikonloppuna vietän aikaa Kempeleessä nuorimman siskoni kanssa. Päivällä kävimme torilla ”beijing” kiinalaisessa syömässä ja oulun keskustassa hengailemassa. Olen aikonut ja aikaisemminkin postata siitä, että mitä olen nyt talvella […]