Eteinen tekee kodin kutsuvaksi (ehkä)
Joten tervetuloa vaan meille! Jos mahdutte siitä jostain… Ai joo, onhan siinä toi polku keskellä:)!!
Äiti, isä, 2 teiniä ja koira asuvat täällä. Etenkin tämä välikausi on eteisessä karmaisevaa aikaa. Talvi- ja kevätkenkiä tarvitsee molempia ja ns. koiranulkoituskenkiä ja postinhakukenkiä ja ja ja.
Kuka aalio ei osaa suunnitella asuntoihin tarpeeksi tilaa kengille?!? Mä ainakin osaisin, jos osaisin suunnitella asuntoja.
![20150415_185239[1].jpg](https://assets.lily.fi/sites/lily/files/user/27013/2015/04/20150415_1852391_1.jpg)