Ja vielä yksi luku…
Äidilläni on laaja, mukava kotikirjasto, jossa vierailen lainaajana säännöllisesti. Uutuuksia löytyy paljon paremmin kuin Kuopion kaupungin kirjastosta. Viimeksi mukaani tarttui Kristine Barnettin Ihmeellinen mieli -Poikani tarina sekä Cecilia Samartinin Senor Peregrino. Lukijana minulla on omanlaiset kriteerit kirjalle. Kirjan pitää olla oikea, paperinen ja pahvinen, ei mikään tabletti-härpäkkeeltä tihrustettava. Kirja ei saa […]