Tärkeä lahja
Yksi lempibiiseistäni, Haloo Helsingin ”Maailman toisella puolen” läikäyttää lämpimän tunteen, koska sen kuuleminen tuo aina mieleen omat vanhempani. ”Isä olen täällä, maailman toisella puolen. Ja laulan: pappadaduda, pappapa duudadappa. Äiti älä pelkää, kyllä pidän itsestä huolen. Ja laulan: pappadaduda, pappapa duudadappa.” Päijät-Hämeestä Pohjois-Savoon on se maailman toisella puolen. Äitini huolehtii minusta, olin neljä- tai neljäkymmentävuotias. […]