Ei katkeruutta ollenkaan

20150428_192233[1].jpg

Upeaa, Tytöt ovat koonneet trampoliinin! Taidan tästä minäkin suunnata sinne hyppelöimään…!

20150428_192152[1].jpg

Voih, ”EI KOIRILLE”, vaikka mulla on se nenäntunkemislisenssikin joka paikkaan…

20150428_192135[1].jpg

Ette ehkä huomaa, mutta pikkuisen kyllä olen katkera…

 

toim.huom.

Ei, tämä ei ole pelkästään koira-blogi. Mutta mitä muuta sisältöä voi olettaa, kun Mies on töissä, Tyttö ja Tyttö koulussa, ja Tarkastaja Karvatassulle sattuu ja tapahtuu:)

Hyvinvointi Mieli