Eteinen tekee kodin kutsuvaksi (ehkä)

Joten tervetuloa vaan meille! Jos mahdutte siitä jostain… Ai joo, onhan siinä toi polku keskellä:)!!

Äiti, isä, 2 teiniä ja koira asuvat täällä. Etenkin tämä välikausi on eteisessä karmaisevaa aikaa. Talvi- ja kevätkenkiä tarvitsee molempia ja ns. koiranulkoituskenkiä ja postinhakukenkiä ja ja ja.

Kuka aalio ei osaa suunnitella asuntoihin tarpeeksi tilaa kengille?!? Mä ainakin osaisin, jos osaisin suunnitella asuntoja.

20150415_185239[1].jpg

 

Koti Sisustus