O Sole Mio

 

 

No moi!!! Ihanaa! Eipä ollakaan paljon nähty.

Olen odottanut sinua ainakin 250 päivää. Tapailtiinhan me joulukuussa viikon verran Kanarialla, mutta se meni ihan liian nopeasti.

Mielestäsi saatan olla karmea ruikuttaja, koska ihan pikkuisen olen kateellinen niille jotka saavat viettää kanssasi enemmän aikaa.

Mutta eipä mietitä sitä nyt, vaan nautitaan tästä ajasta yhdessä. Toivottavasti voit viipyä meillä kylässä mahdollisimman pitkään!

 

t. paras kaverisi Sanna

 

P.S.  Muista varata juhannus mun kanssa hengailuun, niin monena vuonna olet ollut silloin toisten tyyppien kanssa!!

Hyvinvointi Mieli