Teho(!)kaksikon ratsia lähiympäristöön

Suunnatessamme Tarkastaja Karvatassun kanssa kohti laajempia haistelumaastoja, tuli eteen:

20150512_180606[1].jpg

” Sitä ei voi ylittää, sitä ei voi alittaa, sitä ei voi kiertää, täytyy mennä läpi, lits, lots, lits, lots…” (eipä voinut lastentarhanopettaja tätä olla laittamatta, menis koulutus ja työkokemus hukkaan…)

Järvessä montun koko ja vesimäärä eivät enää pysyneet tasapainossa. Tarkastaja on sellainen hienostelija, että tuumi pitkään ennenkuin lähti hipsuttelemaan tassunkärjillä pitkin olemattomia kuivia kaistaleita. Minä menin läpi, en koskaan jätä menemättä vesilammikkoon, jos minulla on kumisaapaat jalassa.

Seuraavaksi Tarkastaja valloitti Savon suurimman koirien pissakakkahiekkakasan…

20150512_181850[1].jpg

Imitoi lehmää märehtimällä herkullisia ruoho- ja heinäkasvustoja…

20150512_182457[1].jpg

Mutta kunnes:

20150512_181955[1].jpg

Onko aivotoimintasi sammumassa hölmö roskaajakakkiainen?!? Hyikamalayök:( 

Mun iskä kerää ihan vapaaehtoisesti ja kaiken kansan silmien iloksi joka kävelylenkillään muiden heittämiä roskia pois luontoa rumentamasta. Hyvä iskä!!!

Kotiinpäin mennessämme:

20150512_183516[1].jpg

Tässä saisi kuivat kantapäät hyvin lioteltua pehmeeksi, pyllynkin alle löytyy miellyttävä penkki. Päätettiin kuitenkin Tarkastajan kanssa jättää tämä mahdollisuus hyödyntämättä.

Meiltä kummaltakaan ei riittänyt motivaatiota kovin pitkänmatkan ratsialenkkiin. Mikä/mitkä seuraavien kuvien säätiloista motivoi enemmän pitkään ulkotilan haltuunottoon?

20150512_180643[1].jpg

 

20150510_122320[1].jpg

 

20150510_115607[1].jpg

Jep, sitähän mekin.

Ja kostealla sadeilmalla Tarkastajan kohtalo kotiin saavuttua on tämä:

20150512_184038[1].jpg

Lisää Aurinkopäiviä tänne, kiitos! Samoin kaikille meidän kavereille myös!                                                                                                     

Hyvinvointi Mieli Vastuullisuus

Pidät minut koossa

Anteeksi, unohdin sinut tänään .Unohdan sinut aivan liian usein. Vaikka olemme niin läheisiä, kukaan ei ole minua lähempänä kuin sinä. Pidän sinua itsestäänselvyytenä, jätän sinut huomioimatta ja sellainen ei ole terveellistä meille kummallekaan.

Olet hiljainen, et pidä paljon ääntä itsestäsi, paitsi silloin kun olet minuun ja saamattomuuteeni todella pettynyt, saarnaten minulle siitä, kuinka minun pitäisi muistaa joka päivä tanssia kanssasi, kumartaa eteen- ja taaksepäin, taipua hitaasti sivulta toiselle. Pieniä tekoja, jotka saavat sinut niin iloiseksi. Joskus huomautat sohvalla röhnöttämisestäni, ei käy sinun pirtaasi semmoinen. Mielesi pahoittaa liiallinen paikalleen jymähtänyt olemiseni.

Jokaisella on sinunkaltaisesi kumppani. Minä saan olla kiitollinen, että sinä olet verrattain vähään tyytyväinen. Eräillä minun kaltaisillani on roppakaupalla ongelmia omien kumppaneidensa kanssa. Heidän kumppaninsa saattavat heittäytyä suorastaan ilkeiksi, pitäen heitä öisin hereillä, nalkuttaen toistuvasti heidän korvaansa joka paikassa; kotona, työpaikalla, kaupassa, harrastuksissa…olematta koskaan hiljaa.

Minä lupaankin nyt ottaa itseäni niskasta kiinni ja muistaa paremmin sinun olemassaolosi, huomioida ja hoitaa sinua. Tanssia, kumartaa ja taipua kanssasi. Ettet sinä luisuisi olemaan sellainen epämieluisa kumppani, jota kukaan ei halua vaivoiksensa. Sinä olet kuitenkin se, joka tukee minua aina.

 

Minä yritän tukea sinua nyt, rakas oma selkäni.

Hyvinvointi Liikunta Terveys